گالری آرتیبیشن هنر اسلامی را به مزایده می‌گذارد/اساتید قاجار در حراج

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۹۰۶۳۱
یازدهمین مزایده‌ی گالری آرتیبیشن که به هنر اسلامی دوره‌ی قاجار اختصاص یافته، در تاریخ 15 بهمن تا 16 بهمن در کانال تلگرام مزایده‌های این گالری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در استیتمنت این نمایشگاه آمده:« امروزه اهمیت هنر اسلامی را می‌توان در خانه‌های حراج خارج از کشور همچون ساتبیز و کریستیز و بونامز و بخش‌های مفصل و بزرگ هنر اسلامی در موزه‌های به نام دنیا دریافت. مجموعه‌ای متنوع از حیث موضوع و مضمون؛ نسخ خطی، قطعه‌های خوشنویسی با تنوع بالا از لحاظ نوع قلم به کار رفته، فرمان‌های شاهی قاجار و منسوجاتی مانند فرش و آثاری همچون قلمدان‌های پاپیه ماشه منقش به نقوش زیرلاکی و جعبه منبت کاری شده از جمله آثاری هستند که در این نمایشگاه به نمایش درآمده‌اند».

یازدهمین مزایده‌ی گالری آرتیبیشن با نمایش ۳۲ اثر از هنرمندانی نظیر، یدالله کجوری، حسین مخصوص، زین‌العابدین اصفهانی، ابراهیم عاصمی، بنان‌اشریعه، عبدالله نیریزی، محمد باقر تنکابنی، فتح‌الله شیرازی و .... برگزار خواهد شد. آثار این هنرمندان از تاریخ جمعه، 8 بهمن تا روز شنبه، 16 بهمن 1400 در گالری آرتیبیشن در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گالری آرتیبیشن از مدت‌ها قبل بر روی مزایده‌ی آنلاین آثار هنرمندان کلاسیک و مدرن متمرکز شده است. 

یازدهمین مزایده‌ی گالری آرتیبیشن از ساعت 16 روز 15 بهمن 1400 در کانال تلگرام مزایده‌های این گالری به نشانی @artibition-auction برگزار می‌شود. این مزایده در ساعت 20 روز 16 بهمن 1400 به پایان می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای آثار همه روزه از ساعت 11 تا 20 به نشانی: خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی‌روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، شماره‌ی 6 مراجعه و در صورت علاقه به حضور در مزایده از طریق کانال تلگرام ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
پرونده ویژه