بررسی کارنامه رئیس‌جمهور آمریکا به کمک «سگ‌ها و گربه‌ها»

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۹۰۸۳۷
بررسی کارنامه رئیس‌جمهور آمریکا به کمک «سگ‌ها و گربه‌ها»
عملکرد رئیس جمهور آمریکا در یک سال گذشته زیر ذره بین برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» شبکه پرس تی وی و مجری طنزپردازش قرار گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها»(Cats and Dogs) با توجه به گذشته یک سال از ریاست جمهوری جو بایدن نگاهی داشته است به عملکرد رئیس جمهور آمریکا.

به اعتقاد لمبیت اوپیک مجری برنامه، عملکرد بایدن در دو موضوع شاخص‌ بوده است؛ اول فراگیرتر کردن بیماری کووید ۱۹ و دوم بالا بردن بی‌سابقه نرخ تورم.

مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» بر این نکته تاکید دارد که بایدن با توجه به شعار تبلیغاتی‌اش «بهتر بسازید» در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توانسته است نرخ تورم در این کشور را به ۷ درصد برساند که یک رکورد در چهار دهه گذشته محسوب می شود.

اوپیک همچنین معتقد است رئیس‌جمهور آمریکا توانسته در کنترل ویروس کرونا هم رکورد بی‌سابقه‌ای از خود برجای بگذارد و شروع این ویروس را به بالاترین حد خود در سراسر جهان برساند.

 مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» در یک مکالمه زنده غیرواقعی تلفنی با جو بایدن به زبان طنز و در گفت‌وگو با رئیس جمهور آمریکا نقاط درخشان کارنامه او را بررسی می‌کند.

برنامه «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150103این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز