تحقیق و تفحص های مجلس زیر ذره بین برنامه «بدون خط خوردگی»

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۰۸۷۵
برنامه «بدون خط خوردگی» کاری از گروه سیاسی اجتماعی رادیو گفت و گو از 9 بهمن تا 13 بهمن پرونده ویژه ای را در خصوص تحقیق و تفحص های مجلس باز می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیدوحید موسوی مدیر گروه سیاسی اجتماعی رادیو گفت و گو در خصوص این موضوع و اهدافی که این برنامه دنبال می کند، گفت : بررسی های صورت گرفته نشان می دهد 24 تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم اعلام وصول شده که هنوز گزارش آنها قرائت نشده است و این موضوعی است که گلایه رئیس مجلس را هم در پی داشت.

وی در ادامه افزود : با توجه به ماموریتی که رادیو گفت و گو دارد در برنامه بدون خط خوردگی به طور صریح با مسئولین در این خصوص صحبت می شود که موانع پیش روی تحقیق و تفحص های مجلس چه هستند و چطور باید برطرف شوند.

مدیر گروه سیاسی اجتماعی رادیو گفت و گو با بیان اینکه در سالهای گذشته برخی تحقیق و تفحص ها به انحراف کشیده شدند، تصریح کرد : بعضا مافیایی در این حوزه وجود داشته که بر نتایج تاثیر می گذاشتند اما اکنون با توجه به روی کارآمدن مجلس جدید این مطالبه در بین جوامع مختلف سیاسی اقتصادی و نزد مردم وجود دارد که موارد شفاف در مجلس طرح و اعلان عمومی شود.

موسوی همچنین خاطرنشان کرد : روزنامه نگاران و فعالین حوزه رسانه می توانند در این پرونده ها رادیو گفت و گو را همراهی کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

گفتنی است برنامه بدون خط خوردگی شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 و به مدت 1 ساعت بر روی موج اف ام ردیف 103.5 مگاهرتز به طور زنده پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز