زنجان به استقبال چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌رود

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۰۹۳۸
زنجان به استقبال چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌رود
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در زنجان اکران می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ابراهیم قاسمی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد اکران موفق فیلم‌های جشنواره فجر در استان زنجان بوده‌ایم، گفت: امسال نیز طبق برنامه‌ریزی فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان اکران می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه فعلا شیوه‌نامه اکران فیلم‌های دهه فجر ابلاغ نشده است، تصریح کرد: طی روزهای آتی تعداد فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اکران و شیوه اکران اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: علیرغم ایمنی جمعی حاصل از واکسیناسیون کرونا و بهبود شرایط برای استقبال هر چه بیشتر علاقه مندان جشنواره در زنجان، امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل رعایت موارد بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا اکران فیلم‌های دهه فجر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر، سال تحویل سینمای ایران است و هر ساله با آغاز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، علاقمندان سینما مشتاقانه منتظر برگزاری مهمترین رویداد سینمایی کشور هستند، اضافه کرد: از همین رو در تلاش هستیم که این رویداد به بهترین شکل اجرایی شود.

گفتنی است، سال گذشته ۱۶ فیلم از فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن و سینما روشا اکران شد.

انتهای پیام //

نظر شما
پرونده ویژه