ناصر فیض:

کاهش هزینه کتاب آن را در سبد خانواده قرار می دهد

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۲۲۸۷
کاهش هزینه کتاب آن را در سبد خانواده قرار می دهد
شاعر، نویسنده و طنز پرداز با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب باید به نفع مخاطبان هزینه کتاب را کاهش دهد، گفت: رایگان شدن هزینه ارسال کتاب برای مخاطبان خوب است اما کافی نیست، به نظرمیرسد با کاهش هزینه خرید کتاب در نمایشگاه مجازی، می توان این کالای فرهنگی را در سبد مطالعه خانوار قرار داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ناصر فیض (شاعر، نویسنده و طنزپرداز) ضمن حضور در ستاد برگزاری و در گفت‌وگو با ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عنوان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های زیادی برای  برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه شده اما کافی نیست؛ به نظر من اولین کاری که باید در نمایشگاه مجازی کتاب و در حوزه کتاب اتفاق بیفتد این است که با کاهش قیمت کتاب و اختصاص یارانه فرهنگی به هر نفر، این نمایشگاه هر سال به نفع مخاطبان برگزار شود.

وی ادامه داد: با دسترسی مخاطبان به کتاب از طریق فضای مجازی، هزینه رفت و آمد و هزینه حمل پست مرسوله به نفع سفارش دهندگان کاهش می‌یابد؛ به نظر من باید این نمایشگاه هرسال با برنامه‌ریزی درست و دقیق کاری کند تا با این اوضاع اقتصادی جامعه، مردم بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا یازدهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز