در شبکه سحر؛

فرهاد آئیش و آتیلا پسیانی با «این خلوت تنهایی»

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۹۲۳۲۲
فرهاد آئیش و آتیلا پسیانی با «این خلوت تنهایی»
فیلم تلویزیونی «این خلوت تنهایی» با ژانری اجتماعی از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم تلویزیونی «این خلوت تنهایی» با ژانری اجتماعی از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود. 

 داستان این تله فیلم در باره تنهایی آدم ها و مشکلاتی است که به واسطه آن برای افراد به وجود می آید. شخصیت اصلی فیلم پیرمردی به نام «قوامی» است که در خانه قدیمی اش زندگی آرام و منظمی را سپری می کند. ولی زندگی او با بازگشت نوه اش «شیدا» از خارج به هم می ریزد و باعث می شود آن ها رو در روی هم قرار بگیرند.

«این خلوت تنهایی» بعد از «ماه قرمز» برای سیما فیلم و «راز مهتاب» برای شبکه یک سیما سومین فیلم تلویزیونی ابراهیمی‌فر به حساب می‌آید. فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، نازنین فراهانی، ستاره پسیانی، مهدی احمدی، رویا جاوید نیا، نازنین خزاعی، در «این خلوت تنهایی» نقش آفرینی کرده اند. 

تله فیلم «این خلوت تنهایی» یکشنبه 10 بهمن ساعت 23:00 به وقت تهران، در مدت زمان 94 دقیقه و محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است. 

مجید حاجی باشی تهیه کننده این تله فیلم است و حسین ظریف میرزائیان زبانگردانی و ترجمه به زبان بوسنیایی فیلم «این خلوت تنهایی» را برعهده دارد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز