معرفی فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر؛

«لایه‌های دروغ» تنها فیلم اکشن جشنواره

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۷:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۳۴۸۳
«لایه‌های دروغ» تنها فیلم اکشن جشنواره
«لایه‌های دروغ» اولین فیلم اکشن مشترک ایران و فنلاند محصول سال ۱۴۰۰است که در سومین روز جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره اکران می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب، نویسندگی رامین سهراب و امیرحسین ماکویی، محصول کمپانی فنلاندی Sonram Productions با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی است.

این اثر سینمایی، درباره قهرمان آتش‌نشان ایرانی است که دچار مشکلاتی در زندگی خود می‌شود؛ رامین سهراب علاوه بر اینکه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته خود نقش آتش نشان را در این فیلم بازی می کند.

«لایه های دروغ» اولین تجربه حضور سهراب در جشنواره فیلم فجر است. سهراب که بیشتر در آمریکا و فنلاند به عنوان کارگردان، بازیگر و بدلکار فعالیت داشته این فیلم را تنها اثر اکشن جشنواره چهلم می‌داند.

نویسندگی فیلمنامه این اثر سینمایی را رامین سهراب و Christopher Larsen بر عهده داشتند.

علاوه بر رامین سهراب، جسیکا ولف، نادر فلاح، کامران تفتی، مجید سعیدی، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی، میلاد میرزایی و… جلوی دوربین رفته‌اند.

گفتنی است فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» از سال 1396 کلید خورد اما به دلیل مصدومیت رامین سهراب و شیوع ویروس کرونا ساخت این اثر سینمایی در زمان بیشتری به طول انجامید.

با توجه به اینکه «لایه‌های دروغ» در ژانر اکشن ساخته شده و اولین محصول مشترک سینمایی ایران و فنلاند به حساب می‌آید، می‌تواند اثری کنجکاوی برانگیز برای مخاطبان سینما باشد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز