«سخن امروز» رادیو هندی معاونت برون مرزی:

چرا مردم با جوانان جویای کار همدردی نمی کنند؟ در «سخن امروز» بررسی می شود

۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۳۸۱۶
چرا مردم با جوانان جویای کار همدردی نمی کنند؟ در «سخن امروز» بررسی می شود
برنامه «سخن امروز» از رادیو هندی معاونت برون مرزی در پی یافتن پاسخی برای این سوال است که دلایل عدم همدردی مردم با جوانان جویای کار چیست؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بیکاری عامل اصلی بسیاری از انحرافات، جرم و فساد در جامعه محسوب می‌شود. ایجاد شغل و رفع بیکاری یکی از دغدغه‌های اصلی اجتماعی جوامع است. بیکاری عامل نابودی نظم وجودی و اجتماعی است که همبستگی، همدلی و همدردی را در جامعه از بین می‌برد.

همچنین بیکاری از معضلات اجتماعی درکشورهای توسعه یافته است و با توجه به تبعات زیانباری که به دنبال دارد، توجه جامعه شناسان را به خود جلب کرده است.

در برنامه «سخن امروز» از رادیو هندی اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی ابتدا دو گفت و گو از «دینش سنک» با عنوان رئیس پلیس الله باد (پاریاگراج) و «آلوک واتس» سخنگوی حزب «جاناتا پارتی» پخش می شود و پس از آن از نظریات «طلبه» استاد دانشگاہ «پاتنا»، «پنتو کمار» دانشجوی دانشگاہ «پاتنا»، دکتر «آلوک وارما» سخنگوی سماج وادی پارتی و «شیو گوپال میشرا» دبیر کل فدراسیون مردان راه آهن سراسر هند، به عنوان صدای شاهد استفاده می شود.

برنامه «سخن امروز» پنج شنبه 14 بهمن ساعت 18:30 به وقت تهران بر روی آنتن رادیو هندی می رود و بلافاصله پس از پخش بر روی تارنمای رادیو به آدرس https://parstoday.com/hi بارگذاری می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز