شروع اقدام های افشاگرانه در «شیلات»

۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۳۸۸۹
شروع اقدام های افشاگرانه در «شیلات»
فیلم سینمایی «شیلات» با کارگردانی زنده یاد رضا میرلوحی و نویسندگی محمد بلیش مازندارانی از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم محصول سال ۱۳۶۲ ایران است و تماشای بازی های درخشان بازیگران و هنرپیشه های مطرح و پیشکسوت ایران که اکنون رخ در نقاب خاک کشیده اند، از نکات برتر این فیلم قدیمی است.

در خلاصه داستان «شیلات» آمده است: اقدام های افشاگرانه «خوجه ممد» که فرزندش را در مبارزه با روسای شیلات از دست داده است، منجر به خودکشی رئیس شیلات می شود. خوجه ممد دزدی های رئیس شیلات را به گوش مردم رسانده است. رئیس جدید در نخستین اقدام خود سعی می کند از خوجه ممد زهرچشم بگیرد و وقتی او را همچنان یاغی می بیند تصمیم می گیرد او را در سردخانه شیلات حبس کند و به قتل برساند. خوجه و نوه اش «دردی» که تصادفی در سردخانه حبس شده و.....

زنده یاد داوود رشیدی، زنده یاد احمد قدکچیان، زنده یاد مهین شهابی، زنده یاد کنعان کیانی، علی شعاعی، حسین شهاب، جلال پیشواییان، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی، زنده یاد مهری ودادیان، عباس قاجار، حسین ملکی، آرزو شهابی، افسانه بهرامی، فرزانه بهرامی، علی الهیاری و .... در فیلم سینمایی «شیلات» با تهیه کنندگی جواد گلپایگانی نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «شیلات» جمعه 15 بهمن ساعت 10:05 به وقت تهران و در مدت زمان 108 دقیقه، با زبانگردانی و دوبله به زبان عربی توسط شبکه آی فیلم بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز