دیدار زنده شاگردان کی‌روش مقابل کامرون از «برنامه گزارش ورزشی»

۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۳۸۹۶
دیدار زنده شاگردان کی‌روش مقابل کامرون از «برنامه گزارش ورزشی»
در ادامه جام ملت‌های آفریقا برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش فردا شب بازی دو تیم مصر و کامرون را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال مصر با هدایت کی‌روش توانست مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا به پیروزی دست پیدا کند و در مرحله نیمه نهایی حریف کامرون میزبان شود.

تیم ملی فوتبال مصر در بازی قبلی خود به مصاف مراکش رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. کی روش که پیش از این با تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی، مراکش را شکست داده بود، این بار با تیم ملی مصر از سد این تیم گذشت تا مردان سرزمین فراعنه به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا صعود کنند.

در گزارشی از نشریه اماراتی، کارلوس کی‌روش با دریافت دستمزد ماهیانه ۸۶ هزار دلار گران‌ترین مربی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ لقب گرفت.کنسیسائو پرتغالی سرمربی کامرون، با دستمزد ۵۹ هزار دلار در رده دوم قرار دارد.کورینتان مارتینز سرمربی فرانسوی، تیم ملی موریتانی با دستمزد ماهیانه ۲۹ هزار دلار در رده سوم ایستاد.

شاگردان کی‌روش باید پنجشنبه به مصاف تیم ملی کامرون بروند تا برای راهیابی به فینال جام ملت‌های آفریقا با میزبان رقابت کنند.

دیدار دو تیم مصر و کامرون به صورت زنده و مستقیم فردا 14 بهمن ماه ساعت 22:30 از «برنامه گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز و با گزارشگری مهرزاد عطاران همراه است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز