«قتل در عمارت هاورشام» تمدید شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۶۵۰۸
«قتل در عمارت هاورشام» تمدید شد
نمایش کمدی «قتل در عمارت هاورشم » به کارگردانی عطا کشاورز تا پایان بهمن ماه در تماشاخانه ملک تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش کمدی «قتل در عمارت هاورشم»که با استقبال تماشاگران در تماشاخانه ملک مواجه شده، تا پایان بهمن ماه روی صحنه می ماند.

گروه اصلی نمایش «قتل در عمارت هاورشام» متشکل از  هنری لوییس، هنری شیلدز و جاناتان سیر که نویسندگان و کارگردان این نمایش هستند، ضمن استقبال از اجرای این اثر ‌در ایران، جزئیات نمایش را نیز در اختیار گروه قرار داده اند و این نخستین بار است که نمایشنامه اصلی در کشور ‌ما اجرا می شود.

نمایش کمدی «قتل در عمارت هاورشم »

پرستو ‌الماس، نیکو ‌پشوتن، ایمان حسینی، حسین ‌حسینی، مسعود رمضانی، محمد ‌غلامی ‌مایانی، علی قنبر و محمد واحدی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:طراح گریم:الهه ستاری، طراح لباس:عاطفه ‌ربیعی،طراح صحنه و طراح دکور: امیر عباس بابای خراسانی نورپرداز:  محمد واحدی دستیار کارگردان و برنامه ریز:  بی‌تا اصغری دستیار دوم کارگردان:مبینا ‌بی‌آزار، مدیر صحنه:امیرمحمد ‌مهران ‌گهر، مشاور هنری: محمد ‌غلامی ‌مایانی، اجرای دکور:یاشارعطابخش، نیلوفر دادرس، شایان شازده احمدی، مهرشاد قنبری، مهرداد قنبری، طراح پوستر، گرافیک و تبلیغات:  کیوان ‌فیضی (آژانس تبلیغات ژاو)، مدیر رسانه و روابط عمومی: مریم ‌رودبارانی ،عکاس:  پرتو ‌جغتایی

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: امشب شب اول از اجرای نمایش "قتل در عمارت هاورشم " است. گروه نمایش برای اولین بار اسپانسر خوب پیدا کرده است به خاطر همین یک دکور مجلل درست کردند و توانسته اند بازیگر های خوب در اختیار بگیرند. مشکل اینجاست که همه چیز به ظاهر آماده اجراست، اما درواقع از درون دچار مشکل است!

علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه ملک مراجعه کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز