بیداری جهان اسلام با انقلاب امام خمینی (ره)

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۶۵۶۴
بیداری جهان اسلام با انقلاب  امام خمینی (ره)
معاون شورای علمای شیعه افغانستان گفت، انقلاب امام خمینی (ره) درچارچوب قرآن کریم و سنت و سیره رسول گرامی اسلام (ص) برای هدایت مردم شکل گرفت و جهان به ویژه بلاد اسلامی را تکان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  «محمد اکبری» معاون شورای علمای شیعه افغانستان در کابل درباره تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در بین کشورهای اسلامی تصریح کرد: در مقطعی که مسلمانان دچار غفلت شده بودند و روح تسلیم‌ پذیری در برابر استکبار بر جهان اسلام حاکم شده بود، صدای آزادی‌خواهی انقلاب اسلامی ایران به‌ رهبری امام خمینی (ره) شنیده شد. 

معاون شورای علمای شیعه افغانستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) نشان داد، اسلام می‌ تواند جامعه را به بهترین شکل اداره کند و این انقلاب امیدی برای جهان اسلام به وجود آورد و مسلمانان را از غفلت بیدار کرد. 

محمد اکبری گفت: پس از قیام امام خمینی (ره) علمای جهان اسلام و مسلمانان از وضعیت بی‌ تفاوتی و تسلیم‌ پذیری در برابر استکبار خارج شدند و به مبارزه برای آزادی‌خواهی روی آوردند. 

معاون شورای علمای شیعه افغانستان اظهار کرد: وضعیت امروز جهان اسلام با 43 سال پیش که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، تفاوت زیادی دارد، و بیداری اسلامی و گرایش به ایجاد حکومت اسلامی در جهان اسلام دیده می‌ شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز