مهران مدیری: مسعود کیمیایی دوست نداشت به جشنواره بیاید / هر بازیگری باید یک بار با کیمیایی کار کند

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۹۶۷۳۹
مهران مدیری: مسعود کیمیایی دوست نداشت به جشنواره بیاید / هر بازیگری باید یک بار با کیمیایی کار کند
فیلم سینمایی با حضور مهران مدیری «خائن‌کشی» در روز دهم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برای اصحاب رسانه و منتقدان نمایش داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی اوجی در نشست رسانه‌ای فیلم «خائن‌کشی» دلیل غیبت مسعود کیمیایی را عمل جراحی عنوان کرد که مهران مدیری در واکنش به اظهارات اوجی گفت: مسعود کیمیایی پایشان را واقعا جراحی کردند اما این‌ها بهانه‌ است و این کارگردان اعتراضاتی داشت و دوست نداشت که اینجا باشد.

مدیری از حضور در این فیلم سینمایی گفت و اظهار داشت: بازی خودم در درخت گردو، افتضاحی بود که گذاشت. درباره حضورم در فیلم «خائن‌کشی» هم بگویم که اصلا مگر می‌شود در فیلم مسعود کیمیایی بود و بد بازی کرد؟ 

وی افزود: به هرحال هر فردی، جایزه که می‌گیرد، احساس می‌کند کارش را درست انجام داده و توقع مردم، منتقدان و مطبوعات را برآورده کرده است.

این بازیگر با اشاره به نبودن کارگردان فیلم «خائن‌کشی» توضیح داد: باید به احترام مسعود کیمیایی اینجا نمی‌بودیم، اما من درخواست کردم که در نشست خبری فیلم حضور داشته باشیم. زیرا اگر ما اینجا نمی‌آمدیم، نبود مسعود کیمیایی هم مشخص نمی‌شد.

مدیری اظهار کرد: معتقدم که هر بازیگری حداقل باید یک بار با مسعود کیمیایی کار کند. در طول فیلمبرداری، بسیار از او یاد گرفتم. او سینما را به شدت بلد است و از نظرم اسنثناست.

مدیری در ادامه نشست خبری تاکید کرد: همه ما در همه حرفه‌ها، هرچه جلوتر می‌رویم، پخته‌تر می‌شویم‌. به هرحال تجربه‌ها بیشتر می‌شود. در بخش عمده‌ای از کار، مسعود کیمیایی بازی ما را هدایت می‌کرد و همان‌طور که می‌بینید «خائن‌کشی» بازی‌های خوبی دارد. ضمن این که تجربه کار کردن با آدم‌های بزرگ لذت‌بخش است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز