مهدی سلطانی در جاجرود به «بی همگان» رسید

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۷۴۸۱
سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور این روز ها در حال تصویربرداری است.

سریال «بی همگان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در فضایی متفاوت از قصه های معمول سریال های تلویزیونی در حال تصویربرداری است.

مهران مهام تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی گفت: مهدی سلطانی با نقشی متفاوت به سریال ما اضافه شد و از لوکیشن جاجرود حضور مستمری در این روز های تصویربرداری سریال «بی همگان» خواهد داشت.

مهام در خصوص وضعیت تصویربرداری مجموعه تلویزیونی جدیدش بیان کرد:

در  یکی از لوکیشن های اصلی سریال  و خانه ای در جاجرود کار می کنیم و چند لوکیشن خارجی در این منطقه داریم و دوباره به منطقه  گلابدره بر می گردیم.  البته قابل ذکر است که بازیگران دیگری نیز در لوکیشن های آتی به ما اضافه خواهند شد.

c27441b9-5c68-4534-a46d-6e5c65ec191d

مهران مهام در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی تصویربرداری پیش می رود و نکته قابل طرح این است که بعد از لوکیشن گلابدره و چند لوکیشن خارجی در لوکیشن کارخانه با چند بازیگر جدید نیز مواجه خواهیم شد. ضمنا مهدی احدی هم در نقش پسر مهدی سلطانی جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که  در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.

در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون  مهدی سلطلانی ، کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی، بردیا دیانت، مهدی احدی بازیگر نوجوان و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا  «کاوه خداشناس»، «سمیرا حسن پور»، «محمد حیدری»، «بهنام مومنی»، «امیرحسین آصفی»، «یاسین مسعودی»، «علی اصغر رضائی»، «مجید اکبری» مقابل دوربین سریال «بی همگان» رفته اند.

انتهای پیام//

نظر شما