کمک های همسر شهید هسته ای به یک فیلم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۲۹۷۵۲۶
کمک های همسر شهید هسته ای به یک فیلم
بهروز شعیبی بازیگر «هناس» شب گذشته 22 بهمن در برنامه «بسته پیشنهادی» حضور یافت و درباره ایفای نقش شهید داریوش رضایی نژاد شهید هسته ای در این فیلم به مژده لواسانی بیان کرد: من این سال ها بیشتر درگیر کارگردانی بوده ام و در سینما، شخصیت و نقش باید خیلی جذابیت داشته باشد تا واردش شوم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بهروز شعیبی اظهار داشت: رضایی نژاد نقش مهمی بود و در فضای نمایشی به این شکل به آن پرداخته نشده بود اما لایه دیگر که برایم خیلی مهم بود زاویه نگاه فیلم بود؛ اینکه از بعد بیرونی و اجتماعی به آن نگاه شده بود.

شعیبی از مدیوم نمایش به عنوان معرف خوب برای زندگی شخصیت های ملی سخن گفت و بیان کرد: شاید طلا و مس هم به همین شکل بود که زندگی یک روحانی را از ناحیه خانواده اش می دیدیم و حالا در هناس هم تعدادی زنان و مردان هستند که کار خطیری انجام می دهند. مردم همیشه با بعد قهرمانان آشنا هستند اما این نکته را که چه مسیری طی می کنند و چگونه می روند مردم کمتر می بینند و شاید برای ارائه این موضوعات، کار نمایشی بهترین مدل باشد.

وی درباره چالش این نقش برای خودش عنوان کرد: این یک شخصیت چند بعدی بود و ما چند بستر مطالعاتی داشتیم، مستندات کتابخانه ای و تصویری از او داشتیم و بخش اصلی این مستندات هم نکات خانم شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد بود. البته برای من بیشترین منبع الهام خود فیلمنامه بود و درنهایت در این کار بعد از همه مستندات به آنچه مد نظر کارگردان بود رجوع کردیم.

برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی جمعه شب ها ساعت 21 به صورت زنده از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز