شفاف‌سازی مجموعه برج میلاد درباره مشکل پیش‌آمده در پخش زنده اختتامیه جشنواره فجر

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۷۶۷۵
شفاف‌سازی مجموعه برج میلاد درباره مشکل پیش‌آمده در پخش زنده اختتامیه جشنواره فجر
روابط عمومی برج میلاد با انتشار بیانیه‌ای به قطعی صدای شبکه نمایش در اختتامیه جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد و این مشکل را به این مجموعه بی ارتباط دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن بیانیه روابط عمومی برج میلاد به شرح زیر است:

برج میلاد بار دیگر میزبان اهالی رسانه و هنرمندان، در جشنواره چهلم فیلم فجر بوده است و با برگزاری اختتامیه این جشنواره این رویداد بزرگ فرهنگی کشور به پایان رسید.

بی‌تردید برگزاری شایسته این رویداد مهم، حاصل تلاش و همکاری جمعی و گسترده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی و همچنین مجموعه برج میلاد تهران است.  

روابط عمومی برج میلاد لازم می‌داند ضمن تشکر از اعتماد مجدد ارگان‌های ذیربط برای میزبانی این مجموعه یادآور شود: با توجه به مشکل پیش‌آمده حین پخش زنده اختتامیه جشنواره از شبکه نمایش و مشکل قطعی صدا، به اطلاع برساند که در طول اجرای این برنامه در سالن اصلی و تجهیزات فنی برج میلاد تهران هیچگونه قطعی صدا اتفاق نیفتاده که گواه آن پخش زنده بدون مشکل مراسم از دیگر رسانه‌هایی است که این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌داده‌اند.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که مسئولیت خروجی صدای سالن بعد از میز صدا بر عهده رسانه پخش‌کننده بوده و تمامی تجهیزات بعد از خروجی متعلق به آن رسانه است.

روابط عمومی این مجموعه اعلام می‌کند که در طول ایام جشنواره چهلم فیلم فجر، همواره برج میلاد همکاری گسترده‌ای با اصحاب رسانه برای پوشش بدون مشکل این جشنواره ملی داشته است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز