«کاپیتان و دوشنبه» و «آساره صبح» در «چاپخانه» ورق خوردند

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۲۹۷۸۶۷
«کاپیتان و دوشنبه» و «آساره صبح»  در «چاپخانه» ورق خوردند
کتاب «کاپیتان و دوشنبه» و رمان «آساره صبح» دواثری هستند که ( یکشنبه ۲۴ بهمن ) در «چاپخانه» رادیو فرهنگ معرفی می شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ « چاپخانه » برنامه ای برای معرفی تازه های نشر ‌وگفت و گو با نویسندگان و مترجمان است ، در برنامه امشب در گفتگو با نویسندگان کتاب های «کاپیتان و دوشنبه» و رمان «آساره صبح »، این آثار معرفی می‌شوند.

در برنامه «چاپخانه» این هفته «مهسا دهقانی پور » به عنوان کارشناس مجری با «سمیه کاظمی حسن‌وند» نویسنده  کتاب «کاپیتان و دوشنبه» درباره این کتاب گفتگو می کند.

کتاب کاپیتان و دوشنبه مجموعه داستان‌های کوتاه سمیه کاظمی حسنوند است که در انتشارات آوند دانش منتشر شده است. این کتاب دربردارنده داستان‌هایی است که به مضامین مختلف اجتماعی و ... اشاره دارند.

کاپیتان و دوشنبه مجموعه داستان‌هایی کوتاه است که موضوعات مختلفی از جمله مسائل زنان، مسائل اجتماعی، فرهنگی و هنری را درخود جای داده است. نویسنده با بازی با کلمات، آثاری زیبا و متفاوت را خلق کرده است. 

همچنین همراهان این برنامه می‌توانند در بخش دوم، شنونده گفت و گوی «صادق وفایی» با «لیلا عبدی» نویسنده رمان "آساره صبح " باشند.

رمان «آساره صبح» نوشته لیلا عبدی به‌تازگی توسط نشر آداش منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب شانزدهمین اثر عبدی است و قصه زندگی دختری از قوم بختیاری و مردم اندیکا را شامل می‌شود.

لیلا عبدی نویسنده این‌کتاب، تحصیل‌کرده رشته مدیریت است و از سال‌های اول نوجوانی نویسندگی و شعر را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کرده است. او به‌جز رمان‌هایش، دو مجموعه‌شعر هم در کارنامه دارد.

شخصیت اصلی رمان «آساره صبح»‌ دختری جوان به نام آساره است که شخصیتی مرموز در زندگی‌اش وجود دارد و او را از اتفاقی مرموز در گذشته می‌ترساند. به گفته این‌شخصیت مرموز، مهر عشقی به پیشانی آساره خورده که برایش بدنامی به بار آورده است.

برنامه «چاپخانه» با گویندگی لیدا وحیدی و تهیه‌کنندگی زهرا نصرالهی با موضوع معرفی تازه‌های نشر و گفتگو با نویسندگان و مترجمان درخصوص آثارشان یکشنبه‌ها ساعت ۲۱:۰۰ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز