روش های ترویج خواندن کتاب در "با ما بیا"

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۵:۰۵
کد خبر: ۱۲۹۷۹۰۰
برنامه «کتاب بان» یکشنبه ۲۴ بهمن، با نگاهی به روشهای ترویج خواندن کتاب در برنامه کودک "با ما بیا" از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی اکبر زین‌العابدین کارشناس مجری برنامه«کتاب بان» این هفته میزبان آزیتا رضایی(خاله رویا)؛ مجری برنامه کودک است که به بررسی روشهای ترویج خواندن کتاب در برنامه کودک با ما بیا می پردازد.

گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی، یکی از مهم ترین برنامه های تربیتی فرزندان چه در ایران و چه در کشورهای دیگر است.

 والدینی که به طور مستمر و روزانه برای فرزندانشان کتاب می‌خوانند، عموما کودکانی خلاق، باهوش و شاد دارند.

ترویج فرهنگ کتابخوانی باید از دوران کودکی و از طریق مهم ترین نهاد جامعه پذیری آغاز شود و باید کودک، کتابخوانی را در فرآیند جامعه پذیری اولیه از والدین خود بیاموزد و در زندگی روزمره بکار بندد در برنامه این هفته « کتاب بان» با توجه به اهمیت موضوع توجه نویسندگان به نوشتن برای کودک ‌موضوعات مورد علاقه آنها، نقش صداوسیما بالاخص برنامه کودک و نوجوان در علاقمندی کودکان به فرهنگ مطالعه در کنار تربیت و توجه خانواده به این مساله از جمله موضوعاتی است که به آن اشاره می شود و مجری برنامه "بامابیا" در این رابطه صحبت می کند.

 همچنین؛ شنوندگان این هفته با مروج فعال ترویج کتابخوانی؛ آقای سید علی کریمیان از استان گلستان شهر گنبد کاووس آشنا می شوند و وی درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می‌‌گوید.

برنامه «کتاب بان» را فریده گودرزی با اجراکارشناسی علی اکبر زین العابدین برای گروه کتاب رادیو فرهنگ تهیه می‌کند که یکشنبه ها  از ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه می‌شنوید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز