بررسی قدرت نظامی جبهه مقاومت زیر ذره‎‌بین

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۸۵۲۶
بررسی قدرت نظامی جبهه مقاومت زیر ذره‎‌بین
برنامه «پرونده های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی ابعاد قدرت نظامی جبهه مقاومت می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «پرونده های فلسطین» (Causa Palestina)  با اجرای خوان کارلوس روسو در این قسمت به بررسی افزایش نیروی نظامی جبهه مقاومت در سرزمین های اشغالی و تاثیر آن در کاهش اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اختصاص دارد.

در این برنامه می بینیم که رژیم صهیونیستی چند سال پیش می‌توانست با مصونیت کامل و بدون پاسخگویی، علیه مردم فلسطین دست به هر جنایتی بزند. اما اکنون، با توجه به رشد قابل توجه توانمندی های نیروهای مقاومت فلسطین، تل آویو به خوبی می داند که اقداماتش پاسخ قاطعی را دریافت خواهد کرد. جدیدترین اقدام نیروهای مقاومت هزاران موشک شلیک شده از نوار محاصره شده غزه به اراضی اشغالی در پاسخ به جنایات اسرائیل در بیت المقدس در ماه مه 2021 است. این برنامه بر روی قدرت نظامی نیروهای مقاومت فلسطین برای پاسخ به صهیونیسم ها تمرکز خواهد کرد.

برنامه «پرونده های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود و بازپخش آن همان روز ساعات 9:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس  https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز