خاطره بازی با ایرج راد و یوسف تیموری در «چهل تیکه»

۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۰۰۹۶۵
خاطره بازی با ایرج راد و یوسف تیموری در «چهل تیکه»
پنج تن از هنرمندان خاطره ساز، مهمانان این هفته برنامه «چهل تیکه» خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سری پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است. برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

چهل‌تیکه مدتی است که هر شب از شبکه‌ی نسیم روی آنتن می‌رود. ابتدای هفته جاری حمید منوچهری دوبلورِ پیشکسوت مهمان این برنامه بود. دیشب هم حمید منوچهری با حضور در چهل تیکه از خاطراتِ سال‌ها فعالیت در عرصه دوبلوری و بازیگری گفت.

امروز دوشنبه دوم اسفند 1400، محمدرضا علیمردانی میزبان مهدی میامی از بازیگران سینما و تلویزیون است.

«چهل تیکه» با حضور صفا آقاجانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، سه‌شنبه سوم اسفند 1400 از ساعت 21 روی آنتن می‌رود.

علیرضا رییسی بازیگر سینما و تلویزیون هم دیگر مهمانِ این هفته‌ی «چهل تیکه» است؛ این برنامه هم چهارشنبه چهارم اسفند ساعت 21 پخش خواهد شد.

یوسف تیموری با حضورش در «چهل تیکه» از خاطراتش در طول سال‌ها بازیگری خواهد گفت. چهل‌تیکه با حضور یوسف تیموری پنجشنبه پنجم اسفند 1400 روی آنتن می‌رود.

آخرین مهمان این هفته‌ی «چهل تیکه» هم ایرج راد بازیگر قدیمی سینما، تلویزیون و تئاتر خواهد بود که این برنامه هم جمعه 6 اسفند از ساعت 21 پخش خواهد شد.

«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی توانسته است در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون مطرح کند تا به این ترتیب گنجینه‌ای از خاطرات و نوستالژی‌های چند نسل را ثبت و ضبط کند.

«چهل تیکه» در هفته‌ی جاری دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 21 پخش می‌شود. تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت 9 صبح از شبکه‌ی نسیم پخش می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما