بررسی نگاه رهبری به مساله فرزندآوری در «بازتاب»

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۰۱۶۳۹
بررسی نگاه رهبری به مساله فرزندآوری در «بازتاب»
برنامه « بازتاب» رادیو فرهنگ این هفته ( چهارشنبه ۴ اسفند) به بررسی سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت فرزندآوری اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فرزندآوری، تکثیر نسل و تأمین عنصر لازم برای پیشرفت کشور یعنی جوانان» در کلام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) موضوعی است که در برنامه« بازتاب» این هفته رادیو فرهنگ به آن‌ پرداخته می شود.

در این برنامه دکتر محمد بیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و حسن خانی کارشناس مرکز نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان کارشناس با اشاره به  سخنرانی های مقام معظم رهبری به ویژه سخنان اخیر ایشان در دیدار تصویری با مردم تبریز به بررسی نظر رهبر انقلاب درباره مساله فرزندآوری می پردازند.

رهبر انقلاب در سخنانی فرمودند: مساله‌ی فرزندآوری و تکثیر نسل از نیازهای امروز است.

ایشان در دیدار تصویری با مردم تبریز اشاره داشتند که «یک چیزهایی است که مربوط به آینده است که اگر به این نیازها امروز توجه نکنیم فردا درخواهید ماند و گیر میکنید؛ مثلا تربیت دانشمند و محقق از این قبیل است.

مساله ی فرزندآوری و تکثیر نسل از این قبیل است که اگر امروز بر آن تاکید نکنیم ۱۵ سال دیگر یا ۲۰ سال دیگر دیر خواهد بود و عنصر جوان را به قدر کافی نخواهیم داشت.»

« بازتاب»  را به گویندگی ناصر صالحی ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج ۱۰۶مگاهرتز و ۵۸۵کیلوهرتز بشنوید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز