کیفیت تحصیلی دانش آموزان دوسال پس از کرونا

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۳۰۲۷۶۰
کیفیت تحصیلی دانش آموزان دوسال پس از کرونا
برنامه «ایران امروز» شنبه 7 اسفند با حضور کارشناسان و صاحب نظران به آسیب شناسی کیفیت تحصیلی دانش آموزان دوسال پس از کرونا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «ایران امروز» شنبه 7 اسفند با حضور کارشناسان و صاحب نظران به آسیب شناسی کیفیت تحصیلی دانش آموزان دوسال پس از کرونا می پردازد.

شیوع ویروس کرونا تغییر و تحول را بر همه حوزه‌ها و عرصه‌های زندگی اجتماعی تحمیل کرد و آموزش و پرورش را به سوی آموزش‌های مجازی سوق داد.

همه گیری ویروس کرونا درکشور که از اسفند ماه سال ۹۸شروع شد، سبب تعطیلی کلاس های حضوری و رونق یافتن آموزش مجازی و کمرنگ شدن ارتباطات انسانی میان دانش آموزان و معلمان شد.

عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» شنبه ها گفت: شیوع ویروس کرونا زنگ ورود زود هنگام دانش آموزان در فضای مجازی را به صدا درآورد در حالی که نه تنها دانش آموزان بلکه اولیای آنان و بسیاری از فعالان عرصه تعلیم و تربیت نیز با سواد رسانه ای آشنایی لازم را نداشتند.

وی ادامه داد: از همین رو در برنامه میزبان دکتر علی باقر طاهری نیا کارشناس تعلیم و تربیت و دکتر مرتضی نظری دکترای فلسفه آموزشی، نویسنده و تحلیلگر مسایل نظام آموزشی خواهیم شد و پیرامون این موضوع بحث و گفت و گوخواهیم کرد.

«ایران امروز» شنبه ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و با اجرای محمدرضا درویش ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز