مستند پگاه آهنگرانی در دو جشنواره خارجی

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۵۱۳۷
مستند پگاه آهنگرانی در دو جشنواره خارجی
مستند «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» پگاه آهنگرانی به بخش مسابقه دو جشنواره خارجی راه یافت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی در بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره یک دنیای ولز و بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد. 

به گزارش روابط عمومی پروژه، مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی به بخش مسابقه 2 رویداد سینمایی که در کشورهای بریتانیا و کره جنوبی برگزار می‌شود، راه یافت.

بدین ترتیب مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» که محصولی مشترک از سینمای ایران و جمهوری چک است، در بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره یک دنیای ولز که 6 تا 22 اسفند 1400 در شهر ولز کشور بریتانیا برگزار می‌شود، حضور دارد. 

این مستند کوتاه همچنین در بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان که 7 تا 12 اردیبهشت 1401 در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد. 

جشنواره فیلم کوتاه بوسان در زمره جشنواره‌هایی قرار دارد که برنده آن، واجد شرایط معرفی مستقیم به اسکار، بفتا، گویا و جوایز هنرهای تصویری کانادا محسوب می‌شود.

مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» در اولین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه آثار مستند کوتاه جشنواره «ایدفا» (IDFA) که بزرگترین و مهمترین رویداد مستند جهان است، شرکت کرد.

تهیه‌کنندگی این مستند کوتاه 16 دقیقه‌ای را کاوه فرنام برعهده دارد و فرحناز شریفی تدوینگر این فیلم است. آتنا اشتیاقی نیز آهنگسازی این مستند را برعهده دارد.

پگاه آهنگرانی و احسان عبدی‌پور به طور مشترک فیلمنامه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» را نوشته اند.

انتهای پیام //

نظر شما