«شبچراغ »ویژه ولادت امام حسین( ع)

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۶:۲۸
کد خبر: ۱۳۰۵۳۴۰
«شبچراغ »ویژه ولادت امام حسین( ع)
ویژه برنامه « شبچراغ» در شب میلادامام حسین علیه السلام از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به  گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ویژه برنامه‌« شبچراغ» به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، شنبه ۱۴ اسفندماه در بخش های مختلف  شعر ‌و موسیقی و کارشناسی و گزارش در ابعاد مختلف از سیره شناسی تا آسیب شناسی فضای مجازی در شناخت امام حسین علیه السلام پخش می شود.

سبک زندگی بر اساس احادیثی از امام حسین(ع) و به کارشناسی دکتر ابراهیم آزادگان استاد فلسفه دین در این برنامه محور قرار گرفته است و‌دکتر آزادگان درباره ویژگیهای شخصیتی امام حسین ع و سبک زندگی ایشان مطالب تازه ای را مطرح خواهند کرد .

در بخش دیگری از کارشناسی برنامه استاد  هاشم احمدوند ، ویژگیهای موسیقی آیینی را در  دستگاه ایرانی بخصوص در اعیاد توصیف می کند و جایگاه موسیقی آیینی در میان ایرانیان نیز بررسی خواهد شد  و در ادامه نیزشنوندگان  اجرای قطعاتی شاد و  فاخر با همراهی سه تار  استاد که به طور زنده در برنامه اجرا می شود را می شنوند.

معرفی کتاب های معتبر درباره زندگی و سیره امام حسین علیه السلام، پخش گزارش مردمی ، روایتی از احادیث ان امام همام و گذری کوتاه بر زندگی ایشان از جمله بخش های دیگر این برنامه است.

گفتنی است ویژه برنامه « شب چراغ» کاری از گروه تاریخ و اندیشه به تهیه کنندگی « مریم یوسفی پور» ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ روی موج اف ام‌ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز