تقویم فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۰؛

در اسفند ماه ۱۴۰۰ چه گذشت؟

۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۷۷۴۰
در اسفند ماه ۱۴۰۰ چه گذشت؟
تقویم سالیانه برنا مروری بر اخبار و چهره‌ی های خبرساز حوزه ی فرهنگ و هنر در سالی که گذشت دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اخبار و چهره های خبرساز فرهنگ و هنر در اسفند ماه 1400 به شرح ذیل است:

عنکبوتی که به جان سینمای ایران می افتد/ماجرای ازدواج بازیگر زن ایرانی آن سوی مرزها/نگار جواهریان در صدر بازیگران زن 1400/ همایون شجریان یا محسن چاوشی، مسئله این است!/عذرخواهی نوشین معراجی و واکنش هایی که تمام نمی شود/ آیا مهران احمدی بی گناه است!؟

هفته گذشته پر بازدید ترین اخبار حوزه فرهنگ و هنر زنانه بود ماجرای سفر سحر قریشی از یک سو عذرخواهی های نوشین معراجی بابت اتفاق نشست رسانه ای فیلم «نمور» از سوی دیگر بی تردید پر چرخش ترین اخبار هفته گذشته بودند.

طهماسب بدون کلاه قرمزی/جمشید مشایخی قرن ها می درخشد/ تکلیف سریال های نوروزی مشخص شد /حضور نوروزی شادروان، علفزار و داریوش مهرجویی روی پرده نقره ای/صامتی و احسان علیخانی باز به هم رسیدند!

درحالی که بلاخره تکلیف سریال نوروز شبکه سه هم مشخص شد سینما هنوز کاندید های جدیدی را برای اکران نورزی معرفی می کند و مهران احمدی هم در روز تولدش با یک سریال و یک فیلم سینمایی در صدر اخبار روز های پایانی آخرین سال قرن است.

رقابت عادل فردوسی پور و مهران مدیری/داریوش مهرجویی عید می آید نوروز نشد فطر/ترانه علیدوستی در کالیفرنیا چه گفت؟/ بازیگر «بی همگان» با شکوه بدرقه شد/کارگردان زن ایرانی داور شد/بهنوش بختیاری پشیمان شد!

در هفته ای که گذشت زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون را از دست دادیم، داریوش مهرجویی برای فیلمش، فیلم تولید کرد و بیش از «لامینور» در فضای مجازی سر و صدا کرد و البته گرانی بلیط سینما و جابه جایی برخی از فیلم ها در اکران نوروزی هم پر سر و صدا بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز