مروری بر آثار راه‌یافته به چهلمین جشنواره فیلم فجر؛

شادی کرم‌رودی: پیچیده بودن نقشم در «بی‌رویا» چالش جذابی بود

۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۰۸۵۸۴
شادی کرم‌رودی: پیچیده بودن نقشم در «بی‌رویا» چالش جذابی بود
فیلم سینمایی «بی‌رویا» یکی از آثار تحسین‌شده چهلمین جشنواره فیلم فجر بود که اولین تجربه کارگردانی آرین وزیردفتری نیز به حساب می‌آید. این فیلم را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین آثار این دوره از جشنواره دانست. شادی کرم‌رودی که در نقش مکمل در این فیلم ایفای نقش کرده است نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او در گفت‌وگویی با خبرنگار برنا، نقشی که در «بی‌رویا» ایفا کرده را یک نقش پیچیده بود که همین ویژگی از جذابیت‌های نقش برای او به حساب می‌آمد.

شادی کرم‌رودی، بازیگر سینما که سال گذشته با فیلم «بی‌ ‌رویا» به عنوان بازیگر در بخش سودای سیمرغ و با فیلم کوتاه «هرگز گاهی شاید» به عنوان کارگردان در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: من از مرحله نگارش طرح فیلم «بی‌رویا» با این اثر همراه بودم و آرین وزیر دفتری از همان ابتدا من را برای نقشی که در این فیلم بازی می‌کنم انتخاب کرده بود.

کرم‌رودی خاطرنشان کرد: در «بی‌رویا» نقش جالب و البته پیچیده‌ای را بر عهده دارم و با وجود اینکه نقش مکمل را بازی کردم به نظرم این کاراکتر ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند مورد توجه مخاطب قرار بگیرد. این نقش به قدری پیچیده بود که در زمان فیلمبرداری نمی‌توانستم لحظه‌ای تمرکزم را از آن بردارم و به دلیل همین پیچیدگی و سختی‌هایی که داشت نقش را دوست داشتم.

وی افزود: تا جایی که در جریان هستم می‌دانم از زمان شروع نگارش متن این اثر، آرین وزیر دفتری به من فکر کرده بود و به نوعی نقشی که بازی کرده‌ام را برای من نوشت و به همین دلیل کاراکترم در «بی‌رویا» به ویژگی‌های بازی من و همچنین مشخصه‌های ظاهری‌ام نزدیک است و وزیر دفتری به نوعی جنس بازی من را در زمان پرداختن به شخصیت در نظر گرفته بود اما نقشی که بازی کرده‌ام هیچ ارتباطی به شخصیت من ندارد و هیچ شباهتی به آن ندارم.

این بازیگر در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا به برنده شدن سیمرغ فکر می‌کند؟ گفت: به جایزه سیمرغ فکر نکرده‌ام اما قطعاً برنده شدن این جایزه برایم اتفاق خوشایندی است. کاراکتر من به عنوان یک نقش مکمل به نظرم کاراکتر مهمی در فیلم است و اگر به خوبی از پس ایفای آن بر آمده باشم فکر می‌کنم پتانسیل دیده شدن توسط هیات داوران را دارد.

کرم‌رودی در پایان تأکید کرد: فیلم کوتاه من در چهلمین جشنواره فیلم فجر اثری است که در جشنواره‌های مختلف دنیا از جمله جشنواره بوسان، سائوپائولو و... حضور داشته که به تهیه‌کنندگی همسرم، آرین وزیر دفتری، ساخته شده و در جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز حضور موفقی داشت.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز