در رادیو ایران بیان می شود:

«پلاک هشت» یادآور ایثار مردان تاریخ ساز

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۸۷۹۳
«پلاک هشت» یادآور ایثار مردان تاریخ ساز
برنامه «پلاک هشت» امروز، یکشنبه 22 اسفند، همزمان با روز بزرگداشت شهدا ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «پلاک هشت» امروز، یکشنبه 22 اسفند، همزمان با روز بزرگداشت شهدا ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود.

بیست و دوم اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز باقی ماندن یاد و نام شهداست. 

شهدایی که از جان خود گذشتند و ایثار و از خودگذشتگی را برای ما معنا کردند.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، ریحانه یزداندوست تهیه کننده برنامه «پلاک هشت» گفت: در تقویم رسمی کشور بیست ودوم اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است، از همین رو امروز، میزبان، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرلشکر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین و فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،

سردار عباس مطهری دبیر قرار گاه مرکزی راهیان نورو سردار دکتر داوود غیاثی معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا خواهیم گفت.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از برنامه هم با اندیمشک  ارتباط  تلفنی خواهیم داشت و از زبان ایران یار و از فعالان فرهنگی آنجا در مورد مراسم انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» که امروز در بیمارستان اندیمشک برگزار می شود خواهیم شنید. 

«پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی ریحانه یزداندوست و با اجرای کیوان همتی و هماهنگی اکرم خیر خواه یکشنبه 22 اسفند ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز