سال جدید همراه رادیو با برنامه هایی با محوریت مجلس به دنبال تحول در خدمت‌رسانی در استان ها

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۹:۰۳
کد خبر: ۱۳۰۹۸۰۱
سال جدید همراه رادیو  با برنامه هایی با محوریت مجلس به دنبال تحول در خدمت‌رسانی در استان ها
مدیر رادیو فرهنگ از برنامه ریزی این‌شبکه برای گسترش مشارکت با مجلس شورای اسلامی با هدف عدالت گستری ، پیگیری دغدغه های فرهنگی اجتماعی هنری مردم و برابری همه خدمات در کشور برای سال جدید خبر داد .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مدیر رادیو فرهنگ از برنامه ریزی این‌شبکه برای گسترش مشارکت با مجلس شورای اسلامی با هدف عدالت گستری ، پیگیری دغدغه های فرهنگی اجتماعی هنری مردم و برابری همه خدمات در کشور برای سال جدید خبر داد .

علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ در اعلام افق ارتباط این شبکه رادیویی با مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ با تاکید بر گفتمان سازی مبتنی بر مشارکت نمایندگان مردم در مجلس و ارتباط با مردم گفت:رادیو فرهنگ علاوه بر  پخش جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در  حوزه بیان دغدغه های فرهنگی مردم و مسئولین نیز ارتباط خوب و‌موثری با مجلس شورای اسلامی دارد .

وی ادامه داد :نمایندگان مجلس شورای اسلامی  در برنامه های مختلف این رادیو به عنوان کارشناس حضور دارند.

*رادیو فرهنگ در برنامه در مسیر توسعه  به دنبال ترسیم

 افق تحولی و پیشرانی به حوزه توازن و برابری همه خدمات در کشور

دکتر حبیبی، مدیر  رادیو فرهنگ در برنامه‌« در مسیر توسعه» که ویژه بررسی دغدغه‌های مردم و‌ پیگیری های فراکسیون توسعه متوازن مجلس شورای اسلامی از رادیو فرهنگ پخش می شود ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان مجلس در طول سال، و با تاکید بر رابطه دوستانه و معنی دار رادیو فرهنگ با مجلس شورای اسلامی گفت: امید است رادیو فرهنگ بتواند فرای پخش مذاکرات مجلس، در راستای منویات مقام معظم رهبری و مصوبات و لوایح و دغدغه‌های نمایندگان در مجلس، جریان سازی کند که یکی از این حوزه ها مباحث حوزه عدالت گستری، برابری و توازن همه خدمات و مصوبات اجرایی در کشور است.

وی همچنین با اشاره به سابقه ۹ ماهه برنامه «در مسیر توسعه» به همت رادیو فرهنگ و با همکاری مجلس شورای اسلامی گفت: این برنامه از همان آغاز با بازخورد خوب مدیران و مسئولان مواجه شد و مقرر  شد که این مجموعه در قالب یک بسته پژوهشی و پیشنهادی به مجلس ارائه شود و بازخورد این برنامه، به خود مجلس باز گردد که یک بازخورد کاربردی و معنادار داشته باشد.

مدیر رادیو  ‌فرهنگ‌ افزود: امید است این برنامه در سال ۱۴۰۱ بتواند با یک افق تحولی و پیشرانی به حوزه توازن و برابری همه خدمات در کشور به خصوص مناطق کم‌برخوردار منجر شود و بتواند باری را از دوش نمایندگان و مسئولان در این مناطق بر دارد.

*کتاب برنامه در مسیر توسعه رونمایی می شود

دکتر حبیبی در پایان از اعلام آمادگی رادیو فرهنگ برای همکاری با مجلس در خصوص موضوعات و برنامه‌های دیگر خبر داد و گفت: رادیو فرهنگ ظرفیت برنامه سازی در بخش های مختلف با مشارکت مجلس شورای اسلامی را دارد و پیگیری مباحث فرهنگی و هنری از اولویت های این رادیو است .

وی همچنین اعلام کرد : رونمایی از کتاب برنامه در مسیر توسعه ، در آینده‌ای نزدیک، و با حضور نمایندگان مجلس انجام می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز