پوستر فراخوان هشتمین جشنواره فیلم شهر رونمایی شد / اکبرشاهی: رویکرد جدید موسسه تصویر شهر بر محوریت تولید است

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۰۹۹۵۱
پوستر فراخوان هشتمین جشنواره فیلم شهر رونمایی شد / اکبرشاهی: رویکرد جدید موسسه تصویر شهر بر محوریت تولید است
نشست خبری هشتمین جشنواره فیلم شهر با حضور مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دبیر هشتمین دوره از جشنواره فیلم شهر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست خبری هشتمین جشنواره فیلم شهر با حضور مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دبیر هشتمین دوره از جشنواره فیلم شهر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

اکبرشاهی در ابتدای این مراسم ضمن ارائه آمار اجرایی سینماهای زیر نظر موسسه تصویر شهر گفت: امسال سعی ما بر آن بوده تا جشنواره فیلم شهر در دوره هشتم را طی تیر سال آینده برگزار نماییم، قصد داریم این جشنواره پیش از ماه محرم و صفر و همچنین شروع سیل جشنواره های پاییز برگزار شد.

وی در همین راستا ادامه داد: امیدوار هستیم که این دوره از جشنواره بدون بیماری کرونا، بدون ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود. خوشبختانه موسسه تصویر شهر طی سالی که گذشت در بخش های مختلفی فعالیت داشت که از جمله مهمترین آنها می توان به دومین سالگرد شهادت سردار دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در همین رابطه افزود: همچنین سینماهای زیر نظر موسسه تصویر شهر همچون پردیس ملت و راگا میزبان بخش اکران مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر بود.

وی ادامه داد: رویکرد جدید موسسه تصویر شهر بر محوریت تولید است، ما می خواهیم با یاری از اساتید معتبر در بخش تولید نگاهی تازه داشته باشیم، امیدواریم که در سال آینده شاهد رویکرد تولیدی این موسسه سینمایی باشیم. همچنین در سال آینده دو پردیس سینمایی راگا و تماشا بهسازی خواهند شد، این پردیس ها در سالی که گذشت بیش از چهل درصد اشغال صندلی داشته اند که در نوع خود آمار قابل توجهی بوده است، به همین دلیل این بهسازی با هدف آسایش و آرامش بیشتر مخاطبان صورت خواهد گرفت.

در ادامه این برنامه پوستر فراخوان هشتمین جشنواره فیلم شهر به هنر روح الله موحدی توسط دبیر جشنواره رونمایی شد.

اکبرشاهی رویکرد جشنواره فیلم شهر در دوره هشتم را اینگونه توصیف کرد: بازتعریف حقوق شهر و شهروندی و نگاه ویژه به کلان شهر تهران به عنوان الگوی جهان اسلام از جمله رویکردهای جشنواره فیلم شهر خواهد بود. امیدوارم که با برگزاری این دوره از جشنواره فیلم شهر نشاط ویژه سینما در جامعه و شهر برقرار شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در شش بخش مسابقه سینمای ایران، مسابقه سینمایی بین الملل، مسابقه محله، آفرینش های هنری، آفرینش های شهری و بخش جنبی برگزار خواهد شد. در جشنواره هشتم جشنواره فیلم شهر جایزه ویژه سردار سلیمانی را خواهیم داشت تا بتوانیم به مقام شامخ این شهید بزرگوار ابراز ارادت کنیم.

در پایان این برنامه تیزر فراخوان هشتمین جشنواره فیلم شهر منتشر شد.

اکبرشاهی درباره قیمت بالای بلیت سینماها ادامه داد: موسسه تصویر شهر مسئول قیمت گذاری بلیت سینماها نیست و از قیمت اعلام شده تبعیت می کند، ام ما در نظر داریم در برخی از سینماهای زیر نظر موسسه تصویر شهر در صورت دریافت مجوز بلیت های ارزانتر ارائه کنیم.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز