روایت دردناک بازیگر «زخم کاری» پس از درگذشت پسرش

۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۱:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۰۵۷۸
روایت دردناک بازیگر «زخم کاری» پس از درگذشت پسرش
کاظم هژیرآزاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین حضورش در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش در سریال «زخم کاری» برمی‌گردد می‌گوید پس از درگذشت پسر جوانش، آرمان در اثر ابتلا به کرونا همه وسایل، لباس‌ها و عکس‌های او را دور ریخته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کاظم هژیرآزاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین حضورش در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش در سریال «زخم کاری» برمی‌گردد می‌گوید پس از درگذشت پسر جوانش، آرمان در اثر ابتلا به کرونا همه وسایل، لباس‌ها و عکس‌های او را دور ریخته است.

کاظم هژیرآزاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه یک سیما با اجرای علی ضیاء شد.

او در بخشی از این برنامه در مورد درگذشت پسرش، آرمان که شهریور امسال در اثر ابتلا به کرونا درگذشت و عکس دردناکی از او بر بالای پیکر فرزند، چنین گفت: «من، خانمم و پسرم آرمان هر سه کرونا گرفتیم. من و خانمم هر کدام یک دوز واکسن زده بودیم و سرپایی معالجه شدیم اما او چون نوبتش نرسیده بود و ظاهرا نقصانی هم در بدنش وجود داشت که مورد حمله ویروس کرونا قرار گرفت، از پا درآمد.»

بازیگر «زخم کاری» ادامه داد: «خانمم هنوز هم به اتاق آرمان نمی‌رود اما من از آن اتاق استفاده می‌کنم و شرایطش را به طور کلی عوض کرده‌ام. من عکس‌ها، لباس‌ها و همه وسایل آرمان را دور ریختم. خانمم نمی‌داند و الان اگر وارد آن اتاق شوید می‌بینید که رنگ دیوارهایش و همه وسایلش عوض شده است. خیلی‌ها توصیه می‌کنند خانه را عوض کن ولی ما تازه به این خانه رفته‌ایم و سه سال بیشتر نیست که ساکنش هستیم و با این شرایط چه‌طور می‌توانم عوضش کنم؟!»

او که در افتتاحیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر مورد تجلیل قرار گرفت، افزود: «هرچه خدا بخواهد همان می‌شود و مگر قرار نیست هرچه خدا بخواهد همان شود؟! من با ۷۱ سال سن زنده ماندم و او با ۳۵، ۳۶ سال سن، رفت و خیلی از جوانان دیگر به خاطر همین کرونا، به خاطر نرسیدن نوبت‌شان برای تزریق واکسن درگذشتند.»

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز