جشن بهار با برنامه «گل غنچه ها»

۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۶:۰۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۱۱۴۹۷
جشن بهار با  برنامه «گل غنچه ها»
با قرار گرفتن در آستانه بهار و نوروز 1401 کانال کردی شبکه ویژه برنامه ای متنوع تحت عنوان «گل غنچه ها»، برای مخاطبان کردزبان تهیه و تولید کرده و از امشب به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به نقل از اسعد خوشگوار، تهیه کننده ویژه برنامه نوروزی با آیتم های شاد و مفرح در ایام عید نوروز تقدیم بییندگان کانال کردی شبکه سحر خواهد شد.

اسعد خوشگوار در این باره گفت: «گل غنچه ها» در 6 قسمت تهیه و تولید شده است که شامل بخش های متنوع از جمله نمایش طنز، گفت و گو با مهمانان ویژه، کلیپ، پلی بک خوانندگان, گزارش هایی از شهرهای کردنشین ایران و عراق و گفت و گو با شهروندان در خصوص آداب و رسوم نوروز در آن شهر است. 

فردین صادق ایوبی، نقاش برگزیده کرد در فستیوال دوسالانه نگارگری جهان اسلام، حسین مرادی، بازیگر نون خ ،راشد حسینی و شادی شریعتی، رزمی کاران قهرمان جهان از مهمانان این برنامه هستند که تهیه کننده «گل غنچه ها» از آنان نام برد. 

همچنین امید حسن پور، شورش صالحی، آزیتا حسینی، اوین کریمی از بازیگران نمایش طنز این ویژه برنامه با نام «باجناق ها» است که خوشگوار در آخر به آن اشاره کرد.

«گل غنچه ها» با اجرای یحیی امینی و خاطره ارج و همچنین ایوب حسنی مجری بازیگر نمایش طنز، از 28 اسفند هر شب ساعت 22 به وقت تهران به مدت 60 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما