فرزین محدث: تئاتر برای بعضی از دوستان یک پز فرهنگی است/ بازگشت ستاره ها باعث رونق تئاتر می شود!

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۱۴۹۹
فرزین محدث: تئاتر برای بعضی از دوستان یک پز فرهنگی است/ بازگشت ستاره ها باعث رونق تئاتر می شود!
نوید محمد زاده،بهرام افشاری، جواد عزتی و... که بازیگران تئاتر بودند و بعد وارد سینما شدند اگر بازهم تئاتر کار کنند حضور دوباره آنها در تئاتر به دلیل استقبال خوبی که تماشاگر ها و مردم عادی از آنها دارند کمک به چرخه ی تئاتر دارد.

فرزین محدث بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا  و در پاسخ به این سوال مبنی بر این که تئاتر همواره کمک حال سینما و تلویزیون بوده است حال این دو چه کمکی به هنر مادر کنند تا این چرخه بهتر بچرخد اظهار کرد: حضور بازیگر هایی که برای مردم دوست داشتنی و جذاب هستند در صحنه‌های تئاتر باعث می‌شود بخش عوام بفهمند که بخشی از تئاتر وجود دارد که آن چیزی نیست که تصور می کنند یا درباره آن حرف می‌زنند. البته این که فقط یک بازیگر چهره در تئاتری بازی کند لزوما به این معنا نیست که حتما آن کار از نظر فرهنگی و هنری کار والایی است. اشتباهی که در طی این سالها شده این است که بعضی از دوستان فقط به خاطر اینکه بتوانند از تئاتر یک پز فرهنگی دهند تئاتر کار می کنند چون تئاتر کار کردن برای عده ای یک پُز فرهنگی محسوب می شود و می خواهند بگویند که تئاتری هستند. به نظرم اگر آن بخش از بازیگران خوب سینما و تلویزیون که مردم آنها را دوست دارند در آثاری که قابل تامل و اندیشه است بسیار کمک کننده خواهد بود. به طور مثال نوید محمد زاده،بهرام افشاری، جواد عزتی و... که بازیگران تئاتر بودند و بعد وارد سینما شدند اگر بازهم تئاتر کار کنند حضور دوباره آنها در تئاتر به دلیل استقبال خوبی که تماشاگر ها و مردم عادی از آنها دارند کمک به چرخه ی تئاتر دارد.

محدث درباره ی حضورش در سریال "نوبت لیلی" گفت: نوبت لیلی را در تابستان 1400 کار کردم و ۱۰ روز فیلمبرداری داشتم اگر فاز دوم سریال بخواهد ادامه پیدا کند مطمئنا فیلمبرداری آن در سال 1401 است.

بازیگر فیلم "میلیونر میامی" درپاسخ به این سوال که آیا شغل و درآمدی غیر از بازیگری دارد خاطر نشان کرد: من تدریس هم می کنم. بسیاری از افراد می گویند بهتر است شغل دیگری جز بازیگری در کنار آن داشته باشید این جمله یک بعد غلط و یک بعد درست دارد، بعد درست آن برای کسانی است که می خواهند درآمد داشته باشند و شغل بازیگری این گونه است که ممکن است یک روز پروژه داشته باشید و یک روز چندین ماه در هیچ پروژه ای حضور نداشته باشید اما اینکه بخواهید در شرکتی استخدام شوید کار را مختل می کند و نمی توانید سر هر دو کار باشید. ممکن است شرایط بد اقتصادی شما را وادار به این کار بکند اما من تلاشم این بوده است که اگر شغل دیگری هم قرار است داشته باشم در حیطه بازیگری باشد. 

 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز