گفت‌وگوی نوروزی برنا مروری بر جشنواره فجر ؛

سختی‌های بازیگری از زبان حسین بیرانوند/ کارگردان از ما خواست که فارسی حرف بزنیم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۱۱۷۳۷
سختی‌های بازیگری از زبان حسین بیرانوند/ کارگردان از ما خواست که فارسی حرف بزنیم
حسین بیرانوند بازیگر بازیگر نوظهور سینما که در فیلم سینمایی «بیرو» نقش «علیرضا بیرانوند» را ایفا می‌کند درباره ی چگونگی انتخاب برای نقش اش و پستی و بلندی های این فیلم با برنا گفت و گو کرد که در ذیل از نظر می گذرانید.

حسین بیرانوند بازیگر تازه ظهور کرده ی سینما که در فیلم «بیرو» بازی کرده است در و در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر برنا درباره ی چگونگی انتخاب برای نقش اش گفت: من هم فامیلی ام بیرانوند بود و هم فوتبال بازی می کردم و چهره ام هم به علیرضا بیرانوند شباهت داشت و وقتی گروه کارگردانی به خرم آباد آمدند و از بازیگران تست گرفتند شخصی من را دید و به گروه کارگردانی معرفی کرد.

این بازیگر در خصوص علیرضا بیرانوند خاطر نشان کرد: وقتی من فوتبال بازی می کردم الگوی من علیرضا بیرانوند بود و حتی درحال حاضر هم همینطور است و دوست دارم مانند علیرضا بیرانوند باشم. وقتی این نقش به من پیشنهاد شد به نظرم بسیار سخت آمد و تصور کنید شخصی که من آرزوم بود یک بار از نزدیک ببینمش حالا باید نقش سینمایی اش را بازی می‌کردم. خدا را شکر می کنم که آقای عباس میرزایی به من اعتماد کرد و به من کمک کردند و من هم توانستم از پس این کار بربیایم.

او درباره اینکه علیرضا بیرانوند به سر صحنه فیلمبرداری می آمد یا خیر گفت: آقای بیرانوند قبل از اینکه به بلژیک بروند در پیش تولید فیلم یکبار آمدند و بعد از آن هم برای یک سکانسی که در فیلم داشتند آمدند.

حسین بیرانوند در خصوص نزدیک شدن به این نقش اظهار داشت: آقای عباس میرزایی به من کمک زیادی کرد و من فکر می کنم زندگی شخصی من هم به نوعی شبیه بود.

درباره لری صحبت کردن خاطر نشان کرد: این فیلم تنها برای لر ها و لرستان نبود می خواستیم فارسی حرف بزنیم و من هم وقتی فارسی حرف می زنم کاملا معلوم است که لر هستم. علیرضا بیرانوند هم وقتی فارسی حرف می زند لهجه دارد. برای همین کارگردان از ما می خواست فارسی حرف بزنیم.

بیرانوند درباره ی اینکه از بین چند نفر انتخاب شده است گفت: دقیقا نمیدانم از چند نفر تست گرفته شده است اما تعداد زیاد بود و به لطف خدا من انتخاب شدم.

این بازیگر درباره اینکه دوست دارد سینما را ادامه بدهد یا ورزش پاسخ داد: نمی خواهم الان به این سوال جواب بدهم.

او در پایان در خصوص تشابه بازیگری و فوتبال اظهار داشت: بازیگری خیلی سخت بود. من قبلا در بروجرد عضو باشگاه بودم و به طور حرفه ای فوتبال بازی می کردم. بازیگری به نظر من سخت تر از بازیکن فوتبال بودن است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز