رقابت تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در برنامه «VAR» بررسی می شود

۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۳۴۹۶
رقابت تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در برنامه «VAR» بررسی می شود
آخرین دیدار ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی قطر در برنامه امشب VAR »» در شبکه العالم تفسیر می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آخرین دیدار ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی قطر مقابل لبنان با حضور، جمال الحاج، کاپیتان سابق تیم ملی لبنان از بیروت، تشریح خواهد شد. 

در این برنامه اشاره خواهد شد؛ در‌گروه A تیم ملی ایران که صعودش را پیش از این قطعی کرده بود، شانس بازگشت به صدر جدول را دارد و در صورتی که کره جنوبی مقابل اماراتی که نیاز به امتیاز برای کسب سهمیه پلی آف دارد، پیروز نشود، ایران با برتری بر لبنان می‌تواند به صدر جدول باز گردد. 

در این گروه امارات جایگاه مناسبی برای سهیمه پلی آف با ۹ امتیاز دارد ولی عراق می‌تواند این تیم را به چالش بکشد و باخت یا تساوی امارات مقابل کره با برتری عراق مقابل سوریه یک‌ جابجایی در سهمیه پلی آف گروه ایجاد خواهد کرد. 

همچنین بیان خواهد شد؛ لبنان هم شانس اندکی دارد که با برتری بر ایران و شکست امارات و تساوی یا شکست عراق در روز پایانی بتواند راهی پلی آف شده و صاحب  کسب سهمیه پنجم آسیا شود.

برنامه فوتبالی VAR به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، نویسندگی و سردبیری علی وحدانی و اجرای حیدر زیبرم، 9 فروردین ماه، ساعت 22 از شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز