ویل اسمیت:رفتارم غیر قابل قبول و غیر قابل توجیه بود

۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۳۱۳۵۱۲
ویل اسمیت:رفتارم غیر قابل قبول و غیر قابل توجیه بود
اکانت رسمی آکادمی اسکار با انتشار توئیتی نوشت:«آکادمی بر روی هیچ شکلی از اعمال خشونت چشم پوشی نمی‌کند. آکادمی عمل آقای اسمیت در برنامه دیشب را محکوم می‌کند. ما به طور رسمی یک کارگروه بررسی حول محور این عمل تشکیل خواهم داد تا نتایج و تصمیمات بعدی اسکار را بر اساس قوانین ایالت کالیفرنیا و کدهای اخلاقی اعضای آکادمی را بررسی کند.»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اکانت رسمی آکادمی اسکار با انتشار توئیتی نوشت:«آکادمی بر روی هیچ شکلی از اعمال خشونت چشم پوشی نمی‌کند. آکادمی عمل آقای اسمیت در برنامه دیشب را محکوم می‌کند. ما به طور رسمی یک کارگروه بررسی حول محور این عمل تشکیل خواهم داد تا نتایج و تصمیمات بعدی اسکار را بر اساس قوانین ایالت کالیفرنیا و کدهای اخلاقی اعضای آکادمی را بررسی کند.»

بسیاری جمله اول اسکار را به این معنا دانسته‌اند که ممکن است اسکار ویل اسمیت توسط آکادمی پس گرفته شود.  اسکار از سال 2017 و بعد از افشاگری‌های جریان می‌تو قوانینی منتشر کرد که در به اهمیت «ارزش‌ و احترام به شان انسانی» تاکید شده، قانونی که به کمک آن افرادی مانند هاروی واینستین از اسکار اخراج شده اند.

از سوی دیگر پلیس لس آنجلس اعلام کرده که در محل حاضر شده، اما کریس راک ترجیح داده که شکایتی رسمی از اسمیت نکند. پلیس لس آنجلس در این بیانیه اعلام کرد:«اگر طرفین درگیر بخواهند در آینده شکایتی مطرح کنند، پلیس لس آنجلس آماده است که گزارشی کامل از این واقعه ارائه دهد.»

به بیان دیگر حالا سرنوشت اسکار اسمیت در دستان هیئت اخلاق اسکار است. اسمیت در سخنرانی خود با اینکه از آکادمی و سایر نامزدها عذرخواهی کرد، اما از راک عذرخواهی نکرد. اما حالا پس از یک روز در پستی اینستاگرامی از او عذرخواهی رسمی کرده است. اسمیت در این پست عذرخواهی نوشت: «خشونت در هر فرمی مسموم و نابودگر است. رفتار من در مراسم اسکار دیشب غیرقابل قبول و غیرقابل توجیه بود. اینکه جوکی در مورد من گفته شود بخشی از شغل من است، اما جوکی درباره وضعیت پزشکی جیدا برای من بیش از حد تحملم بود و من احساسی عمل کردم. 

من مایلم به طور عمومی از تو کریس (راک) عذرخواهی کنم. من پا را از حدودم فراتر گذاشتم و اشتباه کردم. من مشخصا برای کارهایم شرمنده هستم و این کارها نشانگر مردی که من می‌خواهم باشم نیست. جایی برای خشونت در دنیای عشق و مهربانی وجود ندارد. من همچنین مایلم از آکادمی، تهیه کنندگان برنامه اسکار، تمام افراد حاضر و تماشاگرانی که درسرتاسر جهان تماشا کردند هم عذرخواهی کنم. من مایلم از خانواده ویلیامز و خانواده فیلم «شاه ریچارد» هم عذرخواهی کنم. من بسیار از رفتار خود پشیمانم. رفتاری که لکه تاریکی بر سفری زیبا و رویایی برای همه ما در این فیلم بود.

من یک پروژه در حال ساخت هستم. با صداقت، ویل»

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز