رضا رشید پور: دوست دارم برنامه ی اجتماعی مانند «حالا خورشید» بسازم!

۱۴۰۱/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۴۰۲۷
رضا رشید پور: دوست دارم برنامه ی اجتماعی مانند «حالا خورشید» بسازم!
رضا رشیدپور مجری و تهیه‌کننده تلویزیون که دیشب ۱۰ فروردین ماه مهمان «خندوانه» بود، او درباره ی برنامه «حالا خورشید» صحبت های کرده است که در ذیل می‌خوانید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رضا رشیدپور مجری و تهیه‌کننده تلویزیون که دیشب ۱۰ فروردین ماه مهمان «خندوانه» بود، در پاسخ به پرسش یکی از مهمانان این برنامه درباره ساخت فصل تازه‌ای از برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» گفت: «حالا خورشید» جزو اشتیاق‌های عجیب درونی من است؛ ساختن برنامه اجتماعی که در حوزه‌های مختلف بتواند اثرگذار باشد. خدا را شکر آن ۷۰۰-۸۰۰ «حالا خورشید»ی که پخش شد، از نگاه مردم قابل قبول بود. نمی‌گویم برنامه خاصی بود، اما قابل قبول بود.

امیدوارم به زودی شرایطش فراهم شود. اشتیاق خودم این است که برنامه‌ای اجتماعی به این سبک و سیاق ساخته شود، چون دوره برنامه سرگرمی را حدود ۱۳۰-۱۴۰ قسمت طی کردیم. امیدوارم مردم به آن نمره قبولی بدهند. دوست دارم باز هم در حوزه اجتماعی برنامه بسازم و امیدوارم شرایطش میسر شود.

در ادامه رامبد جوان نیز رضا رشیدپور را مجری بهتری برای برنامه‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: تو این میزان تجربه را در جیبت داری و آن کار را خوب بلدی و اصولا تعداد کسانی که بتوانند چنین برنامه‌ای بسازند، خیلی کم است. تعداد کسانی که بتوانند «سیم آخر» بسازند، بیشتر از تعداد آدم‌هایی است که بتوانند «حالا خورشید» بسازند.

رشیدپور که در یک سال اخیر مسابقه سرگرمی «سیم آخر» را در شبکه سه سیما اجرا کرده، در پایان با تاکید بر این که امیدوار است باز هم بتواند برنامه‌ای اجتماعی بسازد، اظهار کرد: اصلا من آدم جذابی برای سرگرمی نیستم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز