همراه شبکه یک با برنامه های متنوع و مفید در ماه رمضان

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۴۴۶۷
همراه شبکه یک با برنامه های متنوع و مفید در ماه رمضان
شبکه یک در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده است که ویژه برنامه دعوت ،ماه خدا، سریال خوشنام، دستهای خالی، طرحی برای فردا، درسهایی از قرآن ، رمضان در کشورهای اسلامی ، امیدیه، بریم بسازیم، مسابقه ایران و ... از جمله این برنامه ها است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شبکه یک در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده است که ویژه برنامه دعوت ،ماه خدا، سریال خوشنام، دستهای خالی، طرحی برای فردا، درسهایی از قرآن ، رمضان در کشورهای اسلامی ، امیدیه، بریم بسازیم، مسابقه ایران   و ... از جمله این برنامه ها است.

ویژه برنامه دعوت با تهیه کنندگی احسان نیلی و با کارشناسی و اجرای حجت الاسلام برمایی در روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه افطار از ساعت 19 مهمان خانه های بینندگان شبکه یک می شود.

سریال طنز خوشنام با کارگردانی علیرضا نجف زاده هم با داستانی جذاب و یادآوری نکته"گندم از گندم بروید جو زجو" ،  تهیه شده است که در شب های ماه رمضان ساعت 15 : 22 دقیقه  پخش می شود. 

همچنین ویژه برنامه سحرگاهی ماه خدا با تهیه کنندگی علی زاهدی و یونس قاسمی،  برای سحرهای این ماه مبارک، تدارک دیده شده است که با شعار "برای هم دعا کنیم" هر بامداد از حدود ساعت15 : 3 دقیقه تا لحظاتی بعد از اذان صبح و با کارشناسی حجت الاسلام رفیعی و اجرای آقایان صلح جو و صیرفی تقدیم بینندگان می شود. 

اما برنامه "دستهای خالی" با محوریت سخنرانی آیات عظام،میرباقری، مومنی، لقمانی و مناجات خوانی حاج مهدی سلحشور ، در حرم حضرت معصومه (علیه السلام ) اجرا می شود که با شروع ماه مبارک رمضان ، از ساعت 30 : 23 دقیقه تا 15 دقیقه بامداد بصورت زنده از این  شبکه پخش می شود.

برنامه رمضان در کشورهای اسلامی، هم که نگاهی به آداب و رسوم مسلمانان کشورهای اسلامی در ماه مبارک رمضان دارد از دیگر برنامه های شبکه یک در این شبهاست که از ساعت 1 بامداد پخش می شود و دایره المعارف کاملی از آداب و رسوم کشورهای اسلامی در ماه مبارک رمضان تقدیم بینندگان می کند. 

در برنامه طرحی برای فردا  هم که هر روز ساعت 17 پخش می شود، استاد رحیم پور ازغدی درباره موضوعات اساسی چون اصل وجودی انسان و جایگاه وی صحبت می کند و علاقمندان به فهم هر چه بیشتر دین می توانند بیننده این برنامه باشند.

برنامه درسهایی از قرآن با محوریت سخنرانی حجت الاسلام قرائتی در ادامه رساله حقوق امام سجاد علیه السلام هم در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 15 : 20 دقیقه تقدیم علاقمندان می شود.

همچنین همانند هر سال  مراسم جمع خوانی قرآن کریم که توسط قاریان ممتاز کشوری در حرم مطهر رضوی برگزار می شود نیز با شروع ماه مبارک رمضان از ساعت 30 : 5 دقیقه به مدت یکساعت پخش می شود. 

اما در راستای تحقق شعار سال، برنامه امیدیه از ابتدای ماه مبارک رمضان با رویکرد حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از دوشنبه 15 فروردین از شنبه تا چهارشنبه حدود ساعت 18 پخش می شود. این برنامه شامل گفت و گو با مهمان و معرفی ، بررسی و ارزیابی محصول می شود و سپس مشاور حوزه کسب و کار فعالیت کارآفرین را نقد و بررسی خواهند کرد. 

گفتنی است برنامه های بریم بسازیم با رویکرد حمایت از تولید و کارآفرینان روزهای فرد و مسابقه ایران با محوریت شناخت کشورعزیزمان ایران روزهای زوج ساعت 23 پخش می شوند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز