احترام برومند درباره مهمونی ایرج طهماسب چه می گوید!

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۶۹۳۵
احترام برومند درباره مهمونی  ایرج طهماسب چه می گوید!
احترام برومند بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه های کودک و نوجوان که سال های سال فعالیت داشته است و در فیلم هایی چون "دیشب باباتو دیدم آیدا"، "خواب زده"، "فروشنده"، "طلا" و... ایفای نقش کرده است در خصوص برنامه "مهمونی" و محبوبیت عروسک ها با خبرنگار برنا گفت و گویی کرده است که در ذیل می خوانید.

احترام برومند مجری و بازیگر سینما و تلویزیون که از سال 1346 فعالیت خود را در حوزه کودک و نوجوان و در تلویزیون ملی ایران شروع کرده است در گفت و با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا درخصوص عوامل محبوبیت و مورد استقبال قرار گرفتن برنامه «مهمونی» گفت: من کامل برنامه را ندیده ام به همین علت نمی توانم اظهار نظر دقیقی کنم، اما قسمت های کوتاهی که از برنامه دیده ام بسیار شیرین و دلچسب بوده است. به نظر من علت موفقیت این برنامه به این مسئله برمی‌گردد که ایرج طهماست کارش را بسیار خوب بلد است و در کنار آن صفا و صمیمیتی که دارد را به کار و به مخاطب منتقل می کند و با وسواس عوامل کار مانند صدا پیشه، عروسک ساز و ... را انتخاب می کند که در اینجا باید بگویم «مرضیه محبوب» عروسک ساز این برنامه مانند همیشه بسیار خوب کار کرده است. صدا پیشه و عروسک "بچه" هم بسیار خوب بود و بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است. اما همه ی این مسائل به هدایت و کارگردانی خوب ایرج طهماسب بر می گردد.

برومند ادامه داد: شخصا به «ایرج طهماسب» ارادت دارم و او را از سال های پیش می شناسم و مانند برادر کوچک ترم است، او در این زمینه استعداد ذاتی دارد و در کنار صفا و صمیمیتش، گروه خوبی را هم با وسواس و دقت انتخاب می کند و این مسئله تا به امروز ثابت شده است، هر کس صمیمانه کاری را کرده است مردم با آن ارتباط برقرار کرده اند.

مجری برنامه های کودک و نوجوان درخصوص عروسک هایی که محبوب می شوند اظهار داشت: نمی توان بین عروسک ها و پرسوناژ های واقعی تفاوتی قائل شد، ما از سال های 60 تا به امروز عروسک های محبوب زیادی داشتیم مانند "کلاه قرمزی"، "زی زی گولو"، "کپل در شهرموش ها" و... و این محبوبیت به تمام عواملی مانند عروسک ساز، عروسک گردان، صداپیشه ی عروسک ها بستگی دارد و مهم ترین عامل تاثیر آن صدا پیشه ها هستند که به جای عروسک ها صحبت می کنند، ایرج طهماسب هم برای کار بسیار زحمت می کشد و کار را آسان نمی گیرد، همه ی این ها دست به دست هم می دهد تا یک اثر، خوب از آب درآید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز