نگاهی به نقش حضرت خدیجه (س) در گسترش اسلام با «سرزمین من»

۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۳۱۷۸۷۲
نگاهی به نقش حضرت خدیجه (س) در گسترش اسلام با «سرزمین من»
برنامه «سرزمین من» سه شنبه ۲۳ فروردین ماه در بخشی کارشناسی به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه (س )به نقش ایشان در گسترش اسلام می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در مجله رادیویی "سرزمین من" امروز در بخش تاریخ نگاران یکی از  تاریخ نگاران ایرانی معرفی می شود و در ادامه به پویش به عشق علی (ع)اشاره خواهد شد.

پویش مردمی «به عشق علی» با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم و جذب حامی برای کودکان یتیم و محسنین همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و صدا و سیما با تأسی از ابوالایتام امام علی(ع) برنامه‌ریزی شده است.

همچنین در گفتگو با یک کارشناسی مذهبی نقش حضرت خدیجه در گسترش نهضت اسلامی  بررسی می شود.

در این بخش درباره زوایای ناشنیده‌ای از زندگی و سیره خدیجه کبری (س) و نقش ایشان در سازمان‌دهی امور اقتصادی مسلمانان و نقش مدیریت اقتصادی حضرت خدیجه (س) در کمک به گسترش و توانمندشدن نهضت اسلامی  مطالبی بیان می شود.

در بخش کهن دیار نیز همراه با فرزان احمدنژاد درباره  معماری چهار طاقی ها صحبت می شود.

امروز در سرزمین من به روایت رضا مختاری اصفهانی ، گفتگوی روز به  سلجوقیان روم اختصاص دارد و در بخش ایران به روایت سیاحان یک سیاح توسط دکتر ریاحی معرفی می شود.

برنامه سرزمین من کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه کنندگی حاج حیدری ساعت ۱۳:۰۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز