مربی تیم ملی فوتبال ایران امشب در رخ به رخ

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۸۳۱۰
مربی تیم ملی فوتبال ایران امشب در رخ به رخ
وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران و لژیونرِ سابق امشب چهارشنبه ۲۴ فروردین مهمان برنامه "رخ به رخ" خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یازدهمین قسمت از برنامه رخ به رخ به گفت‌و‌گو با این فوتبالیست ایرانی اختصاص دارد. گپ و گفتی صاف و روشن درباره دیدگاه هاشمیان به زندگی، فوتبال و خاطراتِ او از سال‌ها حضور در عرصه فوتبال حرفه‌ای که حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

هاشمیان فوتبال را با بازی در تیم فتح تهران و تیم دسته اولی پاس تهران آغاز کرد و سپس به تیم ملی دعوت شد. او بعد از ۱۱ سال حضور در فوتبال آلمان، پیراهن پرسپولیس را برای دو فصل بر تن کرد. وحید هاشمیان درتولد ۳۶ سالگی‌اش از دنیای فوتبال خداحافظی نمود. او هم‌اکنون مربی و دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران است.

در برنامه «رخ به رخ» سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش‌های عمیق‌تر شخصیتی مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می‌یابد. درون‌نگاری و روانکاوی اصلی‌ترین خاصیت این برنامه است.

«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام ماه مبارک هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز