برگزاری مستر کلاس پیانو با ولفگانگ ونگنروت

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۸۴۳۷
برگزاری مستر کلاس پیانو با ولفگانگ ونگنروت
ولفگانگ ونگنروت آهنگساز آلمانی و رهبر نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال جدید، مستر کلاس پیانو برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ولفگانگ ونگنروت آهنگساز آلمانی و رهبر نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال جدید، دوشنبه 5 اردیبهشت ماه سال جاری، در تالار وحدت مستر کلاس پیانو برگزار می‌کند. حضور در این مسترکلاس‌ برای تمامی نوازندگان ساز پیانو آزاد است. با توجه به اینکه ظرفیت این مسترکلاس‌ محدود است، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند. 

ولفگانگ ونگنروت رهبر ارکستر آلمانی، دانش آموخته دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس اتریش و همچنین دانشگاه موسیقی سار در آلمان است. در کارنامه ونگنروت اجراهایی با ارکستر سمفونیک برن، فیلارمونیک برمن، ارکستر سمفونیک کارنتین، ارکستر سمفونیک شمال غربی آلمان، تئاتر کولون در بوئنوس آیرس، ارکستر سمفونیک شیزوکا کره جنوبی، ارکستر گواندهاوس و اپرای لایپزیک به چشم می‌خورد. ونگنروت همچنین اپراهایی از جمله اپراهای کپنهاگ، استکهلم، گوتنبرگ و مالمو را رهبری کرده است. وی استاد دانشگاه گراتس اتریش است و از جمله فعالیت‌های دانشگاهی او می‌توان به مطالعه تدریس در دانشگاه‌های UdK  برلین، دانشگاه علوم کاربردی هانوفر و آکادمی موسیقی ویسبادن اشاره کرد.

ارکستر سمفونیک تهران

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط ثبت‌نام در این مستر کلاس، با شماره‌های 66743358، 66743359 66743361 تماس بگیرند و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی مراجعه کنند.

انتهای پیام//

نظر شما