سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند:

مسابقه آنلاین «رازهای آسمانی» با شعار رمضان جشن بندگی و با هدف انس با قرآن

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۱۹۱۶۳
مسابقه آنلاین «رازهای آسمانی» با شعار رمضان جشن بندگی و با هدف انس با قرآن
سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران مسابقه آنلاین "رازهای آسمانی" همزمان در ماه مبارک رمضان از تاریخ 27 فروردین تا9 اردیبهشت ماه مصادف با 14 تا 27 ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امسال نیز با عنایت به تجربه سال  گذشته «مسابقه رازهای آسمانی» همزمان با اجرای ویژه برنامه «بر آستان جانان» سازمان به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار، از طریق فضای مجازی و به صورت فراگیر اجرا می‌شود.

 این مسابقه با شعار رمضان جشن بندگی و صبر و با هدف انس با قرآن و بهره‌برداری از متون مرجع دینی با محوریت قرآن کریم و همچنین گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، جمعی و  خانواده و توجه به موضوع ارتباط با خدا و عبادت  برگزار می‌شود.

ایجاد جریان فرهنگی در شهرو ماه نزول قرآن، فراهم آوردن زمینه‌های گسترش فضایل اخلاقی در جامعه و همچنین ایجاد فضای شادابی و نشاط معنوی و تمایز آن با سایر ماه‌ها با تاکید بر رمضان‌المبارک بودن این ماه از اهداف عملیاتی مسابقه رازهای آسمانی است.

 این مسابقه تحت عناوین و موضوع‌هایی از بخشش، صبر، قناعت، توکل، عبادت، ولایت، تقوا، عدالت، انصاف، امید، نشاط ، انفاق، پاک زبانی، مجاهدت ونشاط  است.

مسابقه به مدت 14 شب از 14تا27 رمضان  برگزار خواهد شد. این برنامه، یک مسابقه برخط (آنلاین) با موضوع‌های 14گانه از تاریخ 27 فروردین تا 7 اردیبهشت‌ماه 1401 برگزار خواهد شد. هر شب 4سوال چهارگزینه‌ای با توجه به موضوع‌های روز و از طرف کارشناسان مذهبی و با محوریت قرآن  طراحی خواهد شد که مخاطبان تا ساعت ۲۱ همان روز فرصت دارند به سوالات جواب دهند. هر روز به 4 نفر از کسانی که به سوالات پاسخ درست دهند، هدیه نفیس  اهدا خواهد شد.

 از علاقه مندان در کانال روبیکا به نشانی  https://rubika.ir/Eshragh  عضو شوند و یا سوالات مسابقه  رازهای آسمانی در صفحات اینستاگرام فرهنگسراهای شهر تهران، پایگاه خبری به آدرس fhnews ، پرتابل سازمان فرهنگی   farhangsara.ir سامانه شمس به آدرس i.farhangihonari.ir     و سامانه شهرداری به آدرس www.tehran.ir    دریافت کنند  و پاسخ سوالات را به شماره تلفن200018374  ارسال فرمایند.

 اسامی برندگان در روز عید فطر 11 اردیبهشت ماه طی قرعه کشی مشخص و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://rubika.ir/Eshragh به کانال مسابقات رازهای آسمانی بپیوندند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 1837 تماس حاصل نمایند. همچنین برای اطلاع بیشتر به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اشراق به نشانی Eshragh.farhangsara @ و به سایت eshragh.farhangsara.ir مراجعه نمایند.

https://aparat.com/v/z8D3W

انتهای پیام//

نظر شما