تأکید وزیر فرهنگ بر همکاری اهالی سینما برای برطرف کردن بی‌اخلاقی‌ها در سینما

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۹۲۳۲
تأکید وزیر فرهنگ بر همکاری اهالی سینما برای برطرف کردن بی‌اخلاقی‌ها در سینما
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پیگیری مساله خشونت و رفتار نامناسب با زنان سینماگر و اختلافات سر برگزاری مکان نمایشگاه کتاب تهران توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته ۲۶ فروردین در پایان مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره مساله خشونت و رفتار نامناسب علیه سینماگران زن که این روزها به طور گسترده مطرح شده گفت: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و من معتقدم بهتر است بدون سروصداهای رسانه ای اتفاقات بهتری در این زمینه رخ می دهد. جامعه سینمایی ما باید پیگیری کند و واکنش مناسب نسبت به آن نشان دهد.

او ادامه داد: پلشتی و بی اخلاقی وجود دارد اما باید از جامعه زدوده شود و این موضوع در سینما هم با همکاری خود اهالی سینما درحال پیگیری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان در واکنش به اختلافات بر سر برگزاری مکان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب جوانب امر را بررسی کردند. ما هم دوست نداریم مشکلاتی مانند ترافیک در این منطقه به وجود بیاید. همچنین خوشحال می‌شویم از ظرفیت‌های شهر آفتاب و مجموعه‌های دیگر استفاده کنیم اما بر اساس بررسی دوستان امسال شرایط برگزاری در این مجموعه فراهم نبود.

انتهای پیام //

نظر شما