تهیه کننده "تک تیرانداز" از سعه صدر رئیس جمهور در ارتباط با هنرمندان گفت

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۹۴۳۲
تهیه کننده تک تیرانداز از سعه صدر رئیس جمهور در ارتباط با هنرمندان گفت
پنجشنبه 25 فروردین در ضیافت افطاری ریاست جمهوری حدود 170 هنرمند در عرصه های مختلف موسیقی، تئاتر، سینما و ... حضور داشتند ابراهیم اصغری در این مراسم حضور داشت با او درباره این دیدار گپ و گفت زده ایم.

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما یکی از حاضرین ضیافت افطاری سید ابراهیم رئیسی در پنجشنبه شب گذشته بود درباره این دیدار و نگاه رئیس جمهور به مقوله هنر و اولویت های این عرصه و آنچه محصول این گپ و گفت با ریاست جمهوری است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: فضای این مراسم، فضایی دوستانه و صمیمی بود.در این مراسم جمعی از افراد از همه ی حوزه های هنری  حضور داشتند و بعد از مدت ها اعضای رسانه ، اهالی سینما و هنرمندان توانستند کنار رئیس‌جمهور باشند تا مسائل، دغدغه ها و مشکلاتشان را مطرح کنند.

این تهیه تصریح کرد: ضمن مطرح شدن موضوع عدم حضور تعدادی از هنرمندان در جلسه ، اقای رئیس جمهور به این موضوع اشاره کردند که من رئیس جمهور همه هستم، چه کسانی که به وی رأی دادند و چه کسانی که به آن رأی نداده اند و در واقع ایشان آمادگی خود را در جهت حل و فصل مشکلات هنرمندان و اهالی سینما اعلام کردند و برنامه‌ریزی و طرح‌هایی را نیز در نظر داشتند که از طریق وزارت ارشاد اعمال خواهند شد و به طور قطع جناب رئیس‌جمهور به این که شرایط اقتصادی کشور طی سال‌های اخیر مشکلاتی را به وجود آوردند که به تبع این مشکلات گریبانگیر هنرمندان هم بوده است اذعان دارند، و امیدوار بودند که با همراهی و همکاری خود هنرمندان و قشر هنری جامعه و برنامه ریزی های وزارت ارشاد و پشتیبانی های دولت بتوانند مسائل هنرمندان را حل و فصل کرده و شرایط هنری کشور بهتر شود.

او در پایان گفت: امیدواریم به هر صورت این مطالبه گری هنرمندان و یا حتی مطالبه‌گری خود ریاست جمهوری با پشتیبانی دولت و پیگیری های وزارت ارشاد به نتیجه برسد و عملی شود.

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز