رادیو ورزش تقدیم می‌کند؛

ویژه‌برنامه «نسیم نیاز» میهمان سحرگاهی شنوندگان می‌شود

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۱۹۷۴۲
ویژه‌برنامه «نسیم نیاز» میهمان سحرگاهی شنوندگان می‌شود
ویژه‌برنامه «نسیم نیاز» سحرهای ماه مبارک رمضان به تهیه‌کنندگی محسن افضلی و حسین سلطانی از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «نسیم نیاز» ویژه برنامه سحرگاهی رادیو ورزش است که از ساعت ۰۴:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

مهدی حسن‌زاده مدیر گروه تولید و تامین شبکه با تاکید بر رویکرد برنامه اظهار داشت: ایجاد تقویت باورهای دینی و مذهبی در میان ورزشکاران و دوستداران ورزش، ارزش نهادن به شعائر دینی و تقویت رفتار و منش پهلوانی درمیان ورزشکاران، سوق دادن جامعه ورزش به انجام تکالیف و واجبات الهی، افزایش آگاهی آنان نسبت به نوع تغذیه و فعالیت‌ بدنی در این ماه، شناخت و آگاهی بیشتر جامعه ورزش با احکام دینی فردی و اجتماعی از رویکردهای این برنامه است.

وی در خصوص قسمت‌های مختلف برنامه گفت: کارشناسی اخلاق و احکام ورزشی و تربیت‌بدنی در قرآن، گزارش میدانی از ورزشکاران پیرامون روزه و ارتباط با پرودگار در ماه مبارک رمضان، تفسیر دعای ابوحمزه‌ثمالی از عناوین برنامه است.

حسن‌زاده ادامه داد: همچنین پخش دعای سحر با صدای مرحوم عباس صالحی، تفسیر دعای روزهای ماه مبارک، کارشناسی تغذیه و ورزش در این ماه، پخش آوازهای مناجاتی و تواشیح هم از دیگر بخش‌های متنوع این برنامه به شمار می‌رود.

او گفت: در این برنامه پویش مردمی به عشق علی‌(ع) مورد توجه ویژه قرار گرفته‌است.

ویژه‌برنامه «نسیم نیاز» به تهیه‌کنندگی محسن افضلی و حسین سلطانی، گویندگی امیرهوشنگ کاظمی، گزارشگری حمیدرضا خواجه‌خباز و نویسندگی عادله گلستانی از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش میهمان سحرگاهی شنوندگان است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز