تدوین استانداردهای دارو در «فصل دوم» رادیو

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۹۷۴۳
تدوین استانداردهای دارو در «فصل دوم» رادیو
برنامه "فصل دوم" که به تهیه کنندگی مرجان قندی و گویندگی علی الله دانه با معرفی دستاوردهای کشور در حوزه سلامت از رادیو سلامت روانه آنتن می شود، فردا دوشنبه 29 فروردین ماه به تدوین استانداردهای دارو می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مرجان قندی تهیه کننده در این باره توضیح می دهد: این برنامه در راستای شعار سال که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال 1401 سال جدید را سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کرده اند، تهیه و روانه آنتن رادیو سلامت می رود. همانطور که می دانید تولید ملی، مهمترین مساله کشور و مورد تاکید رهبری است. به همین دلیل برای شکوفایی شرکت های دانش بنیان و حل مشکلات شان، این شعار برای امسال انتخاب شده است، زیرا شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و تولیدات شان خاص است.

وی ادامه می دهد: بنابراین ما در این برنامه نگاه ویژه ای به پژوهشگران در شکوفایی اقتصاد داریم و در برنامه فصل دوم که روزهای دوشنبه ساعت 9 صبح پخش می شود به این موضوع خواهیم پرداخت. موضوع روز دوشنبه 29 فروردین، تدوین استانداردهای دارویی است که با حضور دکتر تهمینه اکبرزاده مدیرعامل شرکت آلکان شایان شیمی در این باره صحبت می کنیم.

قندی تصریح می کند: تاکید ما در این برنامه بر این اصل "ما می توانیم" است. به همین دلیل برنامه "فصل دوم" به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت همچون شرکت های دانش بنیان، نوآوری در ساخت تجهیزات پزشکی و ... اختصاص دارد که به بخش سلامت کشور کمک زیادی کرده است. هدف ما در برنامه تزریق امید و اعتماد کردن به جوانان نخبه و آینده دار کشور است که باعث شدند در حوزه سلامت و پزشکی به استقلال برسیم. رویکرد ما امیدبخش است و تلاش می کنیم در قالب گفت و گو با نخبگان و جوانان، مشکلات آنها را در این مسیر انعکاس بدهیم.

انتهای پیام//

نظر شما