بازیکن پرسپولیس نقش اصلی یک فیلم سینمایی

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۰۲۳۶
بازیکن  پرسپولیس نقش اصلی یک فیلم سینمایی
حسن توکل‌نیا از کاندیدا شدن فیلم «چند میگیری گریه کنی؟ 2» برای اکران عید فطر خبر داد.

حسن توکل‌نیا تهیه‌کننده سینما که فیلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی؟ 2» را آماده نمایش دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: همانطور که چند روز پیش اطلاع‌رسانی صورت گرفت برای فیلم «چند میگیری گریه کنی؟ 2» متقاضی اکران عید فطر شده‌ایم و این در حالی است که برای اکران نوروز هم برنامه‌ریزی داشتیم اما متأسفانه بر خلاف اکران عید فطر، در نوروز هیچ اطلاع‌رسانی برای فیلم‌های متقاضی صورت نگرفت که خود اتفاق عجیبی است.

توکل‌نیا خاطرنشان کرد: در فیلم «چند میگیری گریه کنی؟ 2» بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، حامد آهنگی، محیا دهقانی، اشپیتیم آرفی، عباس جمشیدی‌فر، اسدالله یکتا، مهران رجبی و حمید لولایی ایفای نقش می‌کنند که از بازیگران شناخته شده سینمای ایران هستند. این فیلم با توجه به قصه و بازیگرانی که دارد می‌تواند در گیشه موفق عمل کند و امیدوارم که در عید فطر اکران شود.

این تهیه‌کننده درباره عدم موفقیت اکران نوروز گفت: به نظر من اکران فیلم‌های خوب در شرایط حاضر می‌تواند با موفقیت همراه باشد و شکست فیلم‌های نوروز به دلیل انتخاب غلط این آثار برای اکران در چنین زمانی بود. من ترکیب فیلم‌های انتخاب شده برای اکران نوروز را عامل اصلی شکست نوروز می‌دانم و اگر آثار بهتری انتخاب می‌شدند قطعاً می‌توانستیم فروش بالای 30 میلیارد تومان را تجربه کنیم. اگر علیه فیلم «چند میگیری گریه کنی؟ 2» اجحافی صورت نگیرد و شرایطی مساوی حاکم باشد من به فروش بالای این فیلم بسیار امیدوار هستم چرا که این فیلم موضوع به روزی دارد و از نظر من می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

وی افزود: داستان «چند میگیری گریه کنی؟ 2» ادامه داستان همان قسمت اول این فیلم است. در این قسمت پسر شایسته از آمریکا به ایران آمده تا مایملک پدرش را بگیرد ولی پدرش وصیت کرده که او باید 7 مراسم عزا برای خانواده‌های بی بضاعت برگزار کند و خود نیز مثل یکی از عزاداران در این مراسم‌ها حضور داشته باشد. این چالشی است که فرزند او با آن مواجه می‌شود و فیلم در فضایی کمدی قصه‌اش را روایت می‌کند. اشپیتیم آرفی بازیکن سابق فوتبال نقش اصلی این فیلم را بازی کرده است.

توکل‌نیا درباره انتخاب اشپیتیم آرفی به عنوان بازیگر اصلی گفت: ما به دنبال بازیگری بودیم که بتواند نقش فردی که سال‌ها از ایران دور بوده و در واقع از سه یا چهار سالگی به آمریکا رفته را بازی کند و در این بین با انتخاب اشپیتیم آرفی رسیدیم که می‌تواند فارسی صحبت کند اما لهجه دارد و همین ویژگی او را به گزینه مناسبی برای فیلم «چند میگیری گریه کنی؟ 2» تبدیل کرد. آرفی ساکن ایران است و در این فیلم هم به خوبی ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز