کدام فیلم‌ها می‌توانند گیشه سینماها را نجات دهند؟

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۰۷:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۰۵۹۷
کدام فیلم‌ها می‌توانند گیشه سینماها را نجات دهند؟
سال 1400 پس از گذشت یک سال از تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا تلاش‌های بسیاری برای بازگشت سینما به شرایط عادی صورت گرفت و در این بین حتی برخی فیلم‌ها که امید بسیاری برای موفق آن‌ها در گیشه مطرح بود به دلیل شرایط خاصی که وجود داشت با شکست مواجه شدند. فیلم‌هایی چون «شنای پروانه»، «خورشید» و... که قطعاً در شرایط عادی می‌توانستند آثار موفقی در گیشه باشند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با وجود شکست چند فیلم سینمایی مهم که قابلیت فروش بالایی در شرایط عادی داشتند در اواسط تابستان سال 1400 و نیمه دوم این سال چند فیلم سینمایی توانستند معادلات اکران در روزهای کرونایی را بهم بزنند و فروش بالا و قابل قبولی داشته باشند.

فیلم سینمایی «دینامیت» که تیر ماه سال گذشته اکران شد و توانست تا پایان سال فروش خود را به بیش از 50 میلیارد تومان برساند و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود. موفقیت «دینامیت» در گیشه بسیاری از تهیه‌کننده‌ها و فیلمسازان را به اکران فیلمشان در شرایط حاضر امیدوار کرد و البته پس از آن چندین فیلم سینمایی دیگر هم اکران شدند که اغلب نتوانستند موفقیت «دینامیت» را تکرار کرده یا حداقل فروش قابل قبولی داشته باشند اما فیلم‌هایی چون «پوست»، «آتابای» تا حدی توانستند به فروش نسبتاً خوبی دست پیدا کنند و این نشان از این بود که گیشه سینماها به روزهای عادی نزدیک شده است.

اکران فیلم سینمایی «قهرمان» دوباره مخاطبان بسیاری را به سینماها کشاند و هر چند که فیلم جدید اصغر فرهادی نتوانست مثل سایر آثار او در گیشه موفق باشد اما نسبت به دیگر فیلم‌های اجتماعی «قهرمان» پرفروش‌ترین فیلم دوران کرونا بود و توانست به فروش 12 میلیارد تومانی برسد.

پس از فروش خوب دو فیلم «قهرمان» و «دینامیت» فیلم سینمایی «گشت 3» اکران شد که این فیلم هم توانست به یکی از موفق‌ترین آثار سینمای ایران در دوران کرونا تبدیل شود و فروش خود را به 42 میلیارد تومان رساند. با اکران این سه فیلم سینمایی در واقع سینمای ایران پاییز و زمستان خوبی را پشت سر گذاشت و بسیاری از صاحبان آثار به اکران نوروز امیدوار شدند و به همین دلیل رقابتی جدی بین فیلم‌ها برای اکران در این زمان ایجاد شد که در نهایت هفت فیلم «قدغن»، «گل به خودی»، «سگ بند»، «موقعیت مهدی»، «مرد بازنده»، «شادروان» و «روز صفر» در ایام نوروز اکران شدند که تا 15 فروردین کمتر از 900 هزار نفر به سینماها رفتند و فروش کلی این آثار به عدد 33 میلیارد تومان رسید و در واقع شکست سنگینی را در اکران نوروزی سال جاری شاهد بودیم که ترس بازگشت روزهای بی‌رونق سینماها در دو سال اخیر را دوباره به وجود آورد اما با این حال برخی کارشناسان و حتی برخی سینماداران بر این عقیده‌اند که سه عامل فیلم‌های انتخاب‌شده نامناسب برای نوروز، ترجیح مردم بر مسافرت رفتن و مشکلات اقتصادی و گران شدن قیمت بلیت منجر به شکست اکران نوروزی در سال 1401 شده است.

قطعاً در شرایط حاضر فیلم‌های مخاطب‌پسند همچنان می‌توانند موفقیت آثاری چون «دینامیت» و «گشت 3» را تکرار کنند و در بین بیش از 200 فیلم که در صف اکران هستند چند فیلم سینمایی را می‌توان عنوان کرد که می‌توانند فروش بالایی داشته باشند.

در ادامه به معرفی چند فیلم می‌پردازیم که می‌توانند آثار پرفروشی برای اکران در این روزها باشند.

1- ابلق

فیلم سینمایی «ابلق» که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر با استقبال خوبی روبرو شد جدیدترین اثر سینمایی نرگس آبیار کارگردان فیلم‌های سینمایی «شیار 143» و «شبی که ماه کامل شد» است.

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی و شادی کرم‌رودی بازیگران فیلم سینمایی «ابلق» هستند.

«ابلق» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی ساخته شده و در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین جلوه‌های ویژه بصری، بهترین چهره‌پردازی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کند.

در خلاصه داستان فیلم «ابلق» آمده است:

برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می‌کند، ماجرایی رقم می‌خورد.

با توجه به لیست بازیگران مطرحی که در «ابلق» ایفای نقش کرده‌اند، موفقیت آن در جشنواره فجر و کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و همچنین موضوع اجتماعی جذاب این اثر، می‌توان «ابلق» را یکی از گزینه‌های مناسب برای اکران در سال جاری دانست.

2- چپ راست

با توجه به موفقیت فیلم‌های کمدی در گیشه، همچنان می‌توان آثار کمدی را بهترین گزینه برای اکران دانست و فیلم «چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی شاید یکی از بهترین آثار کمدی در صف اکران باشد.

ویشکا آسایش، سارا بهرامی، رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، سروش صحت، مونا فرجاد و ستاره اسکندری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سال گذشته خبری درباره اکران این فیلم سینمایی در رسانه‌ها منتشر شد که در نهایت به گفته منوچهر محمدی در بازبینی مجدد پروانه نمایش آن باطل شده و فیلم باید دوباره پروانه نمایش دریافت کند.

خلاصه داستانی که از فیلم «چپ راست» در رسانه‌ها منتشر شده به شرح زیر است:

داستان فیلم «چپ راست» درباره جابه‌جا شدن نوزادان دو زوج اصلاح‌طلب و اصولگرا در بیمارستان و ماجراهایی است که برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

از دیگر آثار حامد محمدی می‌توان به «اکسیدان» و «چهار انگشت» اشاره کرد.

3- چند میگیری گریه کنی؟ 2

فیلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی؟» به کارگردانی شاهد احمدلو در سال 1385 اکران شد و توانست اثر موفقی در گیشه باشد. قسمت دوم این فیلم سینمایی به کارگردانی علی توکل‌نیا و تهیه‌کنندگی حسن توکل‌نیا 13 سال بعد یعنی در سال 1398 ساخته شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاصی که در سینما حکمفرما شد همچنان در صف اکران است.

در فیلم «چند میگیری گریه کنی؟ 2» بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، حامد آهنگی، محیا دهقانی، اشپیتیم آرفی، عباس جمشیدی‌فر، اسدالله یکتا، مهران رجبی و حمید لولایی ایفای نقش کرده‌اند.

به گفته تهیه‌کننده «چند میگیری گریه کنی؟ 2»، داستان این فیلم ادامه داستان همان قسمت اول این فیلم است. در این قسمت پسر شایسته از آمریکا به ایران آمده تا مایملک پدرش را بگیرد ولی پدرش وصیت کرده که او باید 7 مراسم عزا برای خانواده‌های بی بضاعت برگزار کند و خود نیز مثل یکی از عزاداران در این مراسم‌ها حضور داشته باشد. این چالشی است که فرزند او با آن مواجه می‌شود و فیلم در فضایی کمدی قصه‌اش را روایت می‌کند.

فضای کمدی و خاطره موفقیت قسمت اول این فیلم سینمایی می‌تواند از عوامل اصلی باشد که «چند میگیری گریه کنی؟ 2» را بتوان اثری موفق در گیشه دانست.

4- دسته دختران

موفقیت فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در گیشه ثابت کرد که همچنان فیلم‌های جنگی و دفاع مقدس می‌توانند آثار نظر مخاطبان را به خود جلب کنند و «دسته دختران» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر یکی از آثار مورد توجه بود هم شاید بتواند اثری مورد توجه باشد و به فروش قابل قبولی دست پیدا کند.

«دسته دختران» دومین فیلم سینمایی منیر قیدی پس از فیلم موفق «ویلایی‌ها» است که روایتگر ماجرایی درباره مقاومت زنان در جنگ تحمیلی است.

نیکی کریمی، هدی زین‌العابدین، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی و حسین سلیمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

«دسته دختران» روایتی از حماسه مقاومت ۳۴ روزه شهر خرمشهر در دوران دفاع مقدس است و دومین فیلم منیر قیدی پس از فیلم ویلایی‌ها در مقام کارگردان است.حضور دختران و زنان در رقم خوردن حماسه خرمشهر، برای اولین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده می‌شود.

فیلم سینمایی «دسته دختران» در جشنواره فیلم فجر توانست جایزه بهترین جلوه‌های بصری را از آن خود کند.

5- دوزیست

«دوزیست» جدیدترین اثر سینمایی برزو نیک‌نژاد به تهیه‌کنندگی سعید خانی است که در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین آثار سینمایی در صف اکران دانست.

«دوزیست» اثری اجتماعی است که در جشنواره فیلم فجر هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. جواد عزتی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌‌فر، ستاره پسیانی، سعید پورصمیمی و مانی حقیقی در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «دوزیست» آمده است:

در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

6- رقصنده

«رقصنده» فیلمی کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است. بهمن گودرزی پیش‌تر ساخت فیلم‌های «شیش و بش» و «ما خیلی باحالیم» را در کارنامه خود دارد.

امین حیایی، امیر جعفری و امیرحسین رستمی بازیگران فیلم سینمایی «رقصنده» هستند.

«رقصنده» فیلمی کمدی با مضمون پناهندگی است. داستان یک ورزشکار ایرانی می‌باشد که برای پیشرفت خود زیر بار مهاجرت و پناهندگی کشور دیگری می‌خواهد برود اما از جایی به بعد در ماجرایی قرار می‌گیرد که او را به فرد سرشناس مجازی تبدیل می‌کند و حالا ماجرا برای او جور دیگری رقم می‌خورد.

فیلم سینمایی «رقصنده» در سال 1399 ساخته شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا تولید آن چند بار به تعویق افتاد. این فیلم سینمایی با توجه به فضای کمدی که دارد و بازیگران مطرحش می‌تواند از گزینه‌های مناسب برای اکران باشد.

7- روز ششم

«روز ششم» اولین فیلم سینمایی حجت قاسم‌زاده اصل کارگردان سریال‌های «یادآوری» و «ثقةالاسلام تبریزی» است که به سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرد اما بسیاری از منتقدان که این فیلم را مشاهده کرده‌اند به تحسین آن پرداختند.

«روز ششم» یک فیلم اجتماعی با داستانی ملتهب است که با توجه به موفقیت فیلم‌های اجتماعی در سال‌های اخیر می‌توان آن را یکی از گزینه‌های مناسب برای اکران در شرایط حاضر سینما دانست.

مصطفی زمانی، بهاره افشاری، جمشید هاشم‌پور، امیر جعفری، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی، بهرام ابراهیمی و مهدی حسینی‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «روز ششم» آمده است:

یک زندانی به نام احمد که تنها پنج روز فرصت دارد جواب چند معما را پیدا کند تا بتواند زنده بماند، بخشی از اتفاق‌ها در گذشته رخ داده که بدون روشن شدن آنها برای مشکل‌های امروز جوابی پیدا نخواهد کرد احمد اگر موفق نشود روز ششم کشته می‌شود.

8- زالاوا

«زالاوا» اولین فیلم سینمایی ارسلان امیری است که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد. «زالاوا» توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردان اول را از جشنواره فیلم فجر از آن خود کند. این فیلم در جشنواره‌های سینمایی متعددی حضور داشته که مورد تحسین قرار گرفته است.

در خلاصه داستان فیلم «زالاوا» آمده است:

داستان «زالاوا» در اواخر دههٔ ۱۳۵۰ خورشیدی روی می‌دهد و راوی اتفاقی است که باعث ترس مردم شده و رئیس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند.

فیلم «زالاوا» به زبان کردی ساخته شده و اثر متفاوتی به حساب می‌آید که با توجه به موفقیت فیلم‌هایی چون «پوست» و «آتابای» می‌توان به موفقیت این فیلم نیز امیدوار بود. «زالاوا» قطعاً نظر مخاطبان خاص سینما را می‌تواند به خود جلب کند.

«زالاوا»، جایزهٔ بزرگ بهترین فیلم از سی و ششمین دورهٔ هفتهٔ بین‌المللی منتقدان فیلم ونیز و جایزه بهترین فیلم از نگاه هیئت داوران از فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) دریافت کرده است.

9- شیشلیک

«شیشلیک» اولین فیلم کمدی محمدحسین مهدویان است که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد اما تا امروز شرایط اکران این فیلم سینمایی فراهم نشده است.

رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، وحید رهبانی، بهمن تقی‌زاده و عباس جمشیدی‌فر بازیگران اصلی فیلم سینمایی «شیشلیک» هستند.

به گفته مهدویان، «شیشلیک» با ممیزی‌ها و اصلاحیه‌های بسیاری مواجه شده و همچنان پروانه نمایش آن صادر نشده است اما با توجه به قصه متفاوت «شیشلیک»، فضای کمدی و بازیگران مطرح و محبوب این فیلم، می‌توان «شیشلیک» را یکی از بهترین گزینه‌ها برای اکران در این روزها دانست.

در خلاصه داستان فیلم «شیشلیک» آمده است:

یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تأثیر شرایط خاصی که از سوی رئیس کارخانه‌ای برایش رقم خورده‌است، طغیان کرده و در جستجوی رهایی خانواده‌اش برمی آید و…

محمد حسین مهدویان پیش‌تر ساخت فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «لاتاری»، «درخت گردو» و سریال «زخم کاری» را در کارنامه خود دارد.

10- علفزار

«علفزار» اولین فیلم سینمایی کاظم دانشی در چهلمین جشنواره فیلم فجر بسیار مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و توانست یکی از نامزدهای اصلی سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران باشد.

این فیلم اجتماعی که قصه‌ای ملتهب دارد قطعاً یکی از آثار مهمی است که می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ناصری، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی و رؤیا جاویدنیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم «علفزار» آمده است:

داستان فیلم «علفزار» داستان یک بازپرس است که در آستانه انتقالیش دچار کشمکش‌هایی در چند پرونده می‌شود… .

فیلم «علفزار» در چهلمین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه شد.

11- قاتل و وحشی

جدیدترین فیلم سینمایی حمید نعمت‌الله یکی از بحث‌برانگیزترین و پرحاشیه‌ترین فیلم‌های این کارگردان بود که از سال 1398 با وجود اینکه متقاضی حضور در جشنواره بود به این جشنواره به دلایل حاشیه‌ای راه پیدا نکرد و برای حضور در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر نیز با مشکل مواجه شد که در نهایت این حواشی با توقیف «قاتل و وحشی» به سرانجام رسید.

منتقدانی که موفق به تماشای «قاتل و وحشی» شده‌اند، این فیلم را یکی از بهترین آثار حمید نعمت‌الله می‌دانند و با توجه به موفقیت دیگر آثار این کارگردان می‌توان «قاتل و وحشی» را یکی از فیلم‌های مهمی دانست که در صف اکران قرار دارد.

لیلا حاتمی، امین حیایی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست و عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم «قاتل و وحشی» آمده است:

زیبا، در حال آماده شدن برای عروسی دختر خود است که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می‌جنگد.

«رگ خواب»، «آرایش غلیظ» و «بوتیک» دیگر فیلم‌های سینمایی حمید نعمت‌الله هستند.

12- گیج‌گاه

«گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی یکی دیگر از فیلم‌اولی‌های مورد انتظار است که در زمان حضورش در جشنواره فجر تا حدی توانست برای جلب نظر مخاطبان به خوبی عمل کند.

حامد بهداد، باران کوثری و جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

فیلم گیج‌گاه درباره یک معلم ادبیات و ورزش است که کلاس کاراته دارد و چشمش مادر مطلقه‌ یکی از شاگردانش را گرفته. اما کلی اتفاق عجیب و غریب دیگر می‌افتد و حتی پای جمشید هاشم‌پور ستاره فیلم‌های اکشن ایرانی آن سال‌ها هم به قصه باز می‌شود و قضایا طوری به هم می‌پیچد که انتظارش را ندارید.

13- مجبوریم

«مجبوریم» قدیمی‌ترین فیلم این لیست است. فیلمی به کارگردانی رضا درمیشیان که در سال 1397 ساخته شده و در جشنواره‌های متعددی در دنیا توانسته جوایزی به دست بیاورد.

برگزیده سی و سومین فستیوال فیلم توکیو۲۰۲۰ ژاپن، جایزه بهترین فیلم فستیوال، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه نتپک از بیست و یکمین جشنواره فیلم‌های آسیایی رم، ایتالیا از جمله افتخارات فیلم جدید رضا درمیشیان هستند.

پردیس احمدیه، همایون ارشادی، رضا بهبودی، مریم بوبانی، مجتبی پیرزاده، پارسا پیروزفر، نگار جواهریان، ژاله علو، بهمن فرمان آرا، بابک کریمی، فاطمه معتمدآریا و پریوش نظریه از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مجبوریم» آمده است:

فیلم داستان زندگی سه زن را روایت می‌کند که در سه موقعیت اجتماعی مختلف زندگی می‌کنند؛ کارتون خواب، وکیل و پزشک.

«لانتوری»، «عصبانی نیستم» و «بغض» از دیگر فیلم‌های رضا درمیشیان هستند.

14- ملاقات با جادوگر

«ملاقات با جادوگر» یکی دیگر از فیلم‌های کمدی در صف اکران است. این فیلم در سال 1398 به کارگردانی جمشید بهرامیان ساخته شده است.

مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله، هستی مهدوی، نسیم ادبی، علیرضا خمسه، بهرام بهرامیان و حمید فرخ‌نژاد بازیگران فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» هستند.

در خلاصه داستان فیلم «ملاقات با جادوگر» آمده است:

جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

فیلمنامه این اثر به قلم امیرمهدی ژوله نوشته شده که او خود نیز در آن ایفای نقش می‌کند و گریم او در نقش بن‌لادن خود یکی از نکات کنجاوی‌برانگیز درباره «ملاقات با جادوگر» به حساب می‌آید.

15- ملاقات خصوصی

«ملاقات خصوصی» اولین فیلم سینمایی امید شمس اثری عاشقانه است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر توانست یکی از کاندیداهای اصلی کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران باشد.

پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، سیاوش چراغی‌پور، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان و نادر فلاح بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

با توجه قصه عاشقانه فیلم «ملاقات خصوصی» که در سینمای ایران کمتر می‌توان نمونه‌های مشابه آن را پیدا کرد این فیلم می‌تواند یکی از آثاری باشد که مخاطب ایرانی علاقه زیادی به دیدن آن بر پرده سینما دارد.

«ملاقات خصوصی» به همراه «نگهبان شب» عنوان فیلم برگزیده منتقدان و نویسنگان ماهنامه سینمایی فیلم امروز انتخاب در جشنواره فجر انتخاب شدند.

در خلاصه داستان فیلم «ملاقات خصوصی» آمده است:

«ملاقات خصوصی» داستانی عاشقانه عجیبی دارد که با بازی محوری پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا روایت می‌شود. عشق از راه دور. از ملاقات تا زندان.

فیلمنامه «ملاقات خصوصی» بصورت مشترک توسط امید شمس و علی سرآهنگ نوشته شده روایتگر داستانی عاشقانه است. همچنین بهمن ارک کارگردان فیلم تحسین‌شده «پوست» بعنوان مشاور کارگردان در این پروژه سینمایی حضور دارد و علی مجیدی سرمایه‌گذار فیلم است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز