مصاحبه هفته؛

مجید اخشابی: در زمینه موسیقی دانشجویان زیادی را به این سمت هدایت کردم/در سال گذشته دایره آثار تولیداتم افزایش یافت!

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۰۸۸۶
مجید اخشابی: در زمینه موسیقی دانشجویان زیادی را به این سمت هدایت کردم/در سال گذشته دایره آثار تولیداتم افزایش یافت!
مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ که با قطعه تیتراژ مجموعه تلویزیونی «گم گشته» شناخته شد و بعد از آن نیز پر بار تر به عرصه خوانندگی پا گذاشت در خصوص فعالیت های اخیرش با خبرگزاری برنا به گفت و گو نشست که در ذیل از نظر می گذرانید.

مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ و سنتی، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده سنتور است که با قطعه تیتراژ مجموعه تلویزیونی گم گشته به شهرت رسید او که در کارنامه هنری اش آثار ارزشمندی چون همراز، عروج، مهتاب، محلهٔ بنده‌نواز ، مسافری از هند، یک وجب خاک، خانه‌به‌دوش، متهم گریخت و… دیده می شود  در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص فعالیت های اخیرش می گوید: در سال گذشته دایره آثار تولیدات افزایش یافت و این دست از آثار که سال گذشته تولید شدند اکنون در مرحله تکمیلی هستند اما برخی از آن ها به صورت اجراهای متفاوت در اقصی نقاط کشور صورت گرفت. علاوه بر آن در بسیاری از جشنواره ها فعالیت زیادی داشته و همکاری مستمر با رسانه ملی در برنامه هایم بود.

او ادامه داد: جدا از این ها در حوزه پژوهش هم نائل به ارائه چندین مقاله شدم و در کنار این ها خوشبختانه کتابی که در زمینه موسیقی تالیف کرده ام آماده انتشار شده است درواقع این کتاب یک ابداع و روش آموزشی محسوب می شود که آن ها را نیز مکتوب کرده ام و به زودی این کتاب به کتابفروشی ها خواهد آمد. در ادامه باید بگویم که در زمینه موسیقی دانشجویان زیادی را چه در دانشگاه و چه به صورت خصوصی هدایت کرده ام.

خواننده «محله بنده نواز» در پاسخ به این سوال که برنامه حرفه ای اش برای سال 1401 چیست و قرار است چه کار هایی انجام دهد بیان کرد: جدا از برنامه های جدید قرار است تا بخش اعظمی از فعالیت های پژوهشی، چاپ کتاب، برنامه های متفاوت و آثار موسیقی که در سال پیش انجام داده ام را در سال جدید پیگیری کنم تا اگر خدا بخواهد توفیق باشد که همه آن برنامه ها را به ثمر بنشانم.

انتهای پیام//

نظر شما