نبرد قدس؛ فلسطینی‌ها قطعا پیروز می‌شوند

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۲:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۱۰۷۲
نبرد قدس؛ فلسطینی‌ها قطعا پیروز می‌شوند
عالم دینی و خادم حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلی گفت: قدس تا آنجا راهبردی و مهم است که مسلمانان در جهان باید دست به دست هم دهند تا آن را از اشغال صهیونیست‌ها آزاد کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «الشیخ احمد احضر العاملی» روز دوشنبه در جریان سفر به نیجریه تصریح کرد، قطعا روزی فلسطینی‌ها پیروز خواهند شد و مسجد الاقصی از اشغال صهیونیست‌ها آزاد می‌شود.

نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در روزهای اخیر یورش به مسجد الاقصی را افزایش داده‌اند. در جریان هجوم صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان، درگیری رخ داده است و ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

هر سال در ایام ماه مبارک رمضان، نظامیان رژیم اشغالگر قدس محدودیت‌هایی برای ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی ایجاد می‌کنند و همزمان به شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه می‌دهند وارد محوطه مسجد الاقصی شوند.

این عالم دینی در بیان اهمیت مسجد الاقصی برای مسلمانان افزود: این مسجد قبل از اینکه قبله مسلمانان به سوی مسجد الحرام تغییر کند، نخستین قبله مسلمانان بوده و دارای قبور برخی از پیامبران الهی است.

الشیخ أحمد احضر العاملی تاکید کرد: رویدادهای جاری در فلسطین نبرد حق و باطل است و قطعاً روزی خواهد رسید که فلسطین در این نبرد پیروز می‌شود و به فضل الهی قدس در تاریخ باقی خواهد ماند.

گفت وگوی اختصاصی خبرگزاری ایران پرس با خادم حرم مطهر امام حسین (ع) را در آدرس farsi.iranpress.com ببینید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز